Ինչպե՞ս ճանաչել խաբեբաներին համացանցում և չդառնալ նրանց զոհը
Advertisement 1000 x 90

Ինչպե՞ս ճանաչել խաբեբաներին համացանցում և չդառնալ նրանց զոհը

Եթե ​​առցանց վաճառողը ձեզ հղում է ուղարկում ապրանքի համար վճարելու նպատակով, ապա նա, ամենայն հավանականությամբ, խաբեբա է, և պետք է դադարեցնել նրա հետ շփումը: Gazeta.Ru-ին ասել է «Գարդա» ընկերությունների խմբի տեղեկատվական անվտանգության բաժնի ղեկավար Վիկտոր Իևլևը՝ անդրադառնալով խնդրին, թե ինչպես ճանաչել խարդախներին համացանցում, որոնք ակտիվանում են նախաամանորյա առցանց վաճառքի սեզոնին:

Ըստ փորձագետի՝ խաբեբաները տարբեր սխեմաներ են օգտագործում քաղաքացիներին խաբելու համար։ Նրանք հաճախ փորձում են շրջանցել շուկայի կանոնները և գնորդի հետ զրույցը տեղափոխել երրորդ կողմի մեսենջեր (Telegram, WhatsApp, Viber), և այնտեղ զոհին առաջարկվում է «անվտանգ» գործարք կատարել կամ դրա համար հավելված տեղադրել։

«Խարդախները հաճախ մուտք են ստանում զոհերի գումարներին՝ ուղարկելով կեղծ հղումներ մեսենջերներում՝ ապրանքների համար վճարելու նպատակով: Կայքից դուրս շփումը շատ դեպքերում արգելված է շուկայի կանոններով հենց նման սպառնալիքներից պաշտպանվելու համար»,- ասել է Իևլևը։

Առաջարկվող հավելվածներն իրենց հերթին սովորաբար լրտեսող ծրագրեր են, որոնք գողանում են բանկային քարտերի տվյալները և կոդերը մուտքային SMS հաղորդագրությունից։ Դրա շնորհիվ հարձակվողները մուտք են գործում գնորդի հաշիվներ և գումար գողանում:

«Կա մեկ այլ սխեմա․ վաճառողը գործարքն ավարտելիս հայտարարում է, որ ապրանքը սպառվել է: Նա առաջարկում է վերադարձնել գումարը, բայց դա անելու համար զոհին ուղարկում է ֆիշինգային կայքի հղում։ Բանկային քարտի տվյալները, որոնք օգտատերը մուտքագրում է նման կայքում, հարձակվողներն օգտագործվում են գումար հափշտակելու համար»,- հավելել է Իևլևը։

Վերջապես, ակտուալ են մնում ֆիշինգային կայքերը։ Հարձակվողներն ստեղծում են կեղծ վեբ ռեսուրսներ, որոնց դիզայնը և տիրույթի անվանումը հուսալիորեն ընդօրինակում են ցանկացած հայտնի առցանց շուկայի: Տուժողը, երբ փորձում է ինչ-որ բան գնել կեղծ վեբկայքում, իրականում իր անձնական տվյալներն ու բանկային տվյալներն է տալիս խաբեբաներին:

Կեղծ շուկայի հիմնական նշաններն են ապրանքների՝ շուկայական գներից ցածր գները, ապրանքների անորոշ նկարագրությունները, ընկերության ներկայացուցիչների կողմից գումար փոխանցելու կամ անձնական տվյալներ տրամադրելու խնդրանքները:



Նման նյութեր