«Չգիտեմ՝ որքանով է ճիշտ, բայց սպասարկման որակի վրա ազդել է…»
Advertisement 1000 x 90

«Չգիտեմ՝ որքանով է ճիշտ, բայց սպասարկման որակի վրա ազդել է…»

Բլոգեր Իզաբելլա Աբգարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. «Նկատե՞լ եք, որ հագուստի մեծ խանութներում և մի շարք այլ տեղեր կտրուկ նվազել է սպասարկողների թիվը՝ դրամարկղի գանձողից մինչև խորհրդատու֊վաճառող:

Երկհարկանի խանութում ընդամենը մեկ աշխատող և մի քանի չաշխատող դրամարկղներ, ժամերով շուրջդ նայում ես, որ գոնե մի խորհրդատու֊վաճառող լինի ու չես գտնում..
Ասում են, որ ստվերային աշխատողներին են կրճատել՝ վախենալով բռնվել… Չգիտեմ՝ որքանով է ճիշտ, բայց սպասարկման որակի վրա ազդել է…»:

https://www.facebook.com/izabelle.abgaryan/posts/10213795772542941?__xts__[0]=68.ARA3Z52Dtp2KlZcJBdLlEy3pgoMJgIO61dNZBFA80uXiwD4HqW2RaBIa0Hgcyy65iS8-rVA3G28tOnoRjUEF_zm0qDiCZXH-fHMCPjcODlUqMZk76sA9rXI-aXnIe-7YSDU7HQQENJXHjRE5-CyoW5zbxcuMic8Yq9YVeRum0YeiT1ehBcpPMQG5mw&__tn__=-R



Նման նյութեր