Ինչո՞ւ Աստծո և Ադամի մատները չեն դիպչում արվեստի հայտնի գործում
Advertisement 1000 x 90

Ինչո՞ւ Աստծո և Ադամի մատները չեն դիպչում արվեստի հայտնի գործում

Գիտե՞ք, թե ինչու Աստծո և Ադամի մատները չեն դիպչում Վատիկանի Սիքստինյան կապելլայի առաստաղին արված Միքելանջելոյի հայտնի արվեստի գործում:

«Ադամի արարումը» ֆրեսկոն համարվում է Սիքստինյան կապելլայի առաստաղի ինը ստեղծագործություններից չորրորդը, որը նվիրված է Ծննդոցի մարդու ստեղծման թեմային։ Որմնանկարում ցուցադրվում է այս դրվագը: Այն ստեղծվել է մոտավորապես 1511 թվականին։

Որմնանկարի մասին

Որմնանկարում անսահման տարածությունում թռչում է Աստված, որը շրջապատված է հրեշտակներով։ Մի ձեռքն ուղղված է դեպի Ադամը և գրեթե դիպչում է նրա ձեռքին։ Կանաչ ժայռի վրա պառկած Ադամի մարմինն աստիճանաբար սկսում է շարժվել։ Ամբողջ կոմպոզիցիան կենտրոնացած է երկու ձեռքերի ժեստերի վրա։ Նկարում նրանց ձեռքերը չեն դիպչում, ինչը, ըստ Միքելանջելոյի մեկնաբանման, նշանակում է աստվածային և մարդկային կապի անհնարինությունը։

Աստծո կերպարը, ըստ նկարչի, ոչ թե հիանալի սկիզբ է, այլ հսկայական ստեղծագործական էներգիա։ Ադամի կերպարում նա ընդգծել է մարդկային մարմնի ուժը և գեղեցկությունը։ Փաստացիորեն մեր առջև ոչ թե ներկայացված է մարդու արարումը, այլ այն դրվագը, երբ Աստված մարդուն տալիս է հոգի, տենչ դեպի աստվածայինը և ծարավ գիտելիքի հանդեպ։

Վարկածներից մեկի համաձայն՝

Նկարի իմաստն այն է, որ Աստված միշտ մեր կողքին է, բայց որոշումը մարդունն է: Եթե ​​մարդն ուզում է դիպչել Աստծուն, պետք է երկարացնի մատը։

«Ադամի մատի վերջին սեղմված մասը ներկայացնում է նրա ազատ կամքը»: