Գրելը թույլ է տալիս ակտիվորեն զարգացնել ուղեղի գրեթե բոլոր հատվածները։ Սա մի տեսակ մարմնամարզություն է աչքերի և շարժիչ հմտությունների համար և նույնիսկ մարզում մկանային կորսետի ձևավորման համար: Առանձնահատուկ նշանակություն ունի գեղեցիկ գրելու կարողությունը։ Այս մասին Gazeta.Ru-ի հոդվածում խոսել է մեթոդիստ Ալիսա Գավրիլինան։
Փորձագետի խոսքով՝ ճշգրիտ գրելու վրա կենտրոնանալն օգնում է զարգացնել կարգապահությունը և նույնիսկ բարելավել նյութն ուսումնասիրելու կարողությունը։
«Որքան դանդաղ, մտածված, ճշգրիտ ենք գրում, այնքան լավ ենք հիշում գրված նյութը: Սա կարող է փորձարկվել նույնիսկ մեծահասակի կողմից: Եթե հապճեպ գրեք նշումները, ամենայն հավանականությամբ, մեկ ժամ անց այլևս չեք հիշի ձեր գրածի բոլոր մանրամասները։ Եվ եթե գրեք յուրաքանչյուր տառ և ավելի շատ ժամանակ տրամադրեք գործընթացին, հավանաբար ավելի լավ կհիշեք դասախոսության թեման»,- ասել է Ալիսա Գավրիլինան։
Ուսուցիչը նաև նշել է, որ աշակերտի գեղեցիկ ձեռագիրը քաղաքավարության յուրահատուկ ձև է։
«Առաջին հերթին ուսուցչի հետ կապված. եթե հաղորդակցության մեջ բանավոր խոսքում մենք երեխային սովորեցնում ենք չօգտագործել ավելորդ բառեր, ապա գրավոր հաղորդակցության ժամանակ մենք երեխային սովորեցնում ենք չգրել «միևնույն է» սկզբունքով: Ահա թե ինչպես աշակերտը ոչ բանավոր կերպով ցույց է տալիս ուսուցչին, որ ինքը հարգում է. դա օգնում է ուսուցչին լրացուցիչ ժամանակ չվատնել տնային առաջադրանքները ստուգելու վրա»,- ասել է մեթոդիստը։
Ալիսա Գավրիլինան ընդգծել է, որ գրել սովորելիս ստեղծվում են կայուն նյարդային կապեր, որոնք գրեթե անհնար է ոչնչացնել ավելի մեծ տարիքում։
«Եթե դուք սովորեք գրել որոշակի ձևով առաջին կամ երկրորդ դասարանում, ապա այդ ոճը հավանաբար կշարունակվի երկար տարիներ: Կփոխվեն գրիչները, թղթի հաստությունը, ճնշումը և մեր տրամադրությունը, բայց ընթեռնելի ձեռագիրը կպահպանվի, իսկ «հիերոգլիֆները» կմնան «հիերոգլիֆ», – եզրափակել է ուսուցիչը: