Առողջապահության նախարարության բողոքների և դիմումների արագ արձագանքման բաժնում զանգերի քանակն աճել է
Advertisement 1000 x 90

Առողջապահության նախարարության բողոքների և դիմումների արագ արձագանքման բաժնում զանգերի քանակն աճել է

Առողջապահության նախարարության քաղաքացիների բողոքների և դիմումների արագ արձագանքման բաժնում գրանցվել է 58045 հեռախոսազանգ, որը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ (47301) աճել է մոտ 23%-ով: Այս մասին հայտնեցին ՀՀ առողջապահության նախարարությունից:

Քաղաքացիների կողմից բարձրացված հարցերի գերակշիռ մասը (50822) տեղեկատվական բնույթ է կրել, մասնավորապես` հարցերը վերաբերել են անվճար բուժօգնության տրամադրման կարգին, առողջության առաջնային պահպանման օղակին, չարորակ հիվանդությունների պետական պատվերի շրջանակներում վիրահատական բուժմանը, սրտային վիրաբուժությանը, երեխաների բուժօգնությանը, ծննդօգնությանը, անվճար և արտոնյալ պայմաններով պոլիկլինիկայից դեղեր ձեռք բերելու կարգին, սոցիալական փաթեթի առողջապահական բաղադրիչին, ինչպես նաև զինծառայողների և նրանց ընտանիքների անդամների բուժօգնությանը:

Գրանցվել են նաև առողջապահության նախարարության իրավասության շրջանակներից դուրս հարցեր, ինչպես նաև` առողջապահական ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների վերաբերյալ շնորհակալական (169) զանգեր:

Բողոքները, որոնք կազմում են գրանցված հեռախոսազանգերի գրեթե 3,7% (2163) նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ նվազել են 3,5%-ով:



Նման նյութեր