Օրերս Մարկ Ցուկերբերգը հայտարարել է Facebook-ում քոնթենթի սկզբունքների տրամադրման փոփոխության մասին: Եթե առաջ կարևորը օգտատերի ցանցում գտնվելու ժամանակը երկարաձգելն էր (ֆեյքային լուրերի, ռուս հաքերների, սկանդալներից հետո), Մարկը խոսում է թանկարժեք փորձի մասին, կարևոր փոխազդեցությունների մասին, որը ձեռք է բերվում շփման արդյունքում, որն ավելի գերադասելի է Tasty-ից կամ նման այլ բաներից: Եվ այսպես՝ ավելի մեծ ուշադրություն ընկերներին և ազգականներին, իսկ էջերին կտրամադրվի ավելի քիչ տեղ և նախապատվություն:
Առայժմ պարզ չէ, կհոռետեսվեն արդյոք անհատական պոստերը, կամ էջը միանգամից, չնայած, արդեն պարզ է, որ SMM-րի համար նոր ժամանակներ են գալիս: Այդուհանդերձ, փոփոխությունները մեկ օրում չեն արվել: Սա բնականոն ընթացք է: Բրենդների սովորական դարձած էջերը՝ լրահոս են, այն էլ՝ միակողմանի, նյուզմեյքերից՝ օգտատիրոջը: Այո, կապը փոխադարձ է, բայց եթե հիմքում շփումն է, այլ ոչ թե քոնթենթի հեռարձակումը, ստացվում է, որ բնական բջիջը ոչ թե բրենդի մարտական տիտղոսաթերթն է, այլ դրա շուրջ ձևավորված մասնակիցները, որի արդյունքում քոմենթը ստանում է պոստից առավել նախապատվություն է ստանում:
Այսպիսով, եթե SMM-ը հայտնվում է ձեր պատասխանատվության կամ հետաքրքրությունների տիրույթում, և դուք մտորում եք, թե ինչպես փոխել FB-ում ձեր քաղաքականությունը, նկատի ունեցեք հետևյալը.
- Ձեզ առհասարակ պե՞տք է քոմյունիթին… թանկ է, երկար է և ամենակարևորը՝ ենթադրում է օգտատերերի ավելի մեծ թվով ներառումը ձեր բիզնես գործընթացում: Դրամն ուղղեք պրոմո պոստերի ուղղությամբ, այդքանը:
- Քոմյունիթին անիրական է առանց համատեղ գործունեության: Այն պետք է ազդեցիկ ինի. Հետադարձ կապը պետք է լինի առաջնային:
- Նոր ընթացք է սկսվում. Որքան շատ քոմենթներ (լայքի փոխարեն), այնքան լավ: Պարզ տրամաբանություն է. տրվում է քոմենթների մրցույթ և անթիվ հարցեր: Այստեղ կշահի միայն որակը:
- Հիմնական KPI-ը, եթե առաջ հանդես էին գալիս միայն engagement rate-ով և անցումներով, ապա հիմա դրանց կավելանա որակական թիրախներին հասնելու մետրիկան, որոնք պետք է ունենան հստակ ձևակերպումներ: Սրանք լրիվ նոր որակի ֆիլտրեր են:
- Պետք է հագեցնել միջոցառումների օրացույցը:
- Խմբերի ֆորմատի մասին երբեք պետք չէ մոռանալ:
Ավանդաբար, նորամուծություններն առաջինը իրենց վրա կզգան ամերիկացի օգտատերերը, բրենդները: Հետևեք փոփոխություններին:
Ավելի մանրամասն՝ 2l-pr.ru