Ռուսական նորագույն Ту-22М3М ռմբակոծիչը թռչում է լայն բացված թևերով, տեղեկացնում է «Զվեզդա» հեռուստաալիքը։
Արդեն արագություն հավաքելիս և գերձայնի անցնելուց հետո ինքնաթիռը հավաքում է թևերը, և դրանք ստանում են «նիզակի ձև»։ Ту-22М3М-ն առավելագույն արագությամբ թռչում է հենց այդ դիրքում։
Նիզակաձև թևը թույլ է տալիս միաժամանակ ունենալ բարձր արագություն և թռիչքավայրէջքային լավ բնութագրեր։
Ինչպես «Զվեզդա»-ին ասել է առաջատար փորձարկող օդաչու Սերգեյ Բոլշովը, տեղեկատվական ապահովման մակարդակը շատ ավելի բարձր է։ Եվ դա զգալիորեն պարզեցնում է օդաչուի աշխատանքը։
Հիմա ամբողջ տեղեկատվությունը հասանելի է էլեկտրոնային ձևաչափով, և խնդիրը կարելի է լուծել՝ ձեռքի տակ մեծ քանակությամբ աղյուսակներ ու տեղեկատու ինֆորմացիա չունենալով։
Ինքնաթիռի հիմնական խնդիրներն են ցամաքային և վերջրյա թիրախների խոցումներն ավելի լայն ընդգրկմամբ։
Ռուսական նորագույն Ту-22М3М ռմբակոծիչը թռչում է լայն բացված թևերով, տեղեկացնում է «Զվեզդա» հեռուստաալիքը։
Արդեն արագություն հավաքելիս և գերձայնի անցնելուց հետո ինքնաթիռը հավաքում է թևերը, և դրանք ստանում են «նիզակի ձև»։ Ту-22М3М-ն առավելագույն արագությամբ թռչում է հենց այդ դիրքում։
Նիզակաձև թևը թույլ է տալիս միաժամանակ ունենալ բարձր արագություն և թռիչքավայրէջքային լավ բնութագրեր։
Ինչպես «Զվեզդա»-ին ասել է առաջատար փորձարկող օդաչու Սերգեյ Բոլշովը, տեղեկատվական ապահովման մակարդակը շատ ավելի բարձր է։ Եվ դա զգալիորեն պարզեցնում է օդաչուի աշխատանքը։
Հիմա ամբողջ տեղեկատվությունը հասանելի է էլեկտրոնային ձևաչափով, և խնդիրը կարելի է լուծել՝ ձեռքի տակ մեծ քանակությամբ աղյուսակներ ու տեղեկատու ինֆորմացիա չունենալով։
Ինքնաթիռի հիմնական խնդիրներն են ցամաքային և վերջրյա թիրախների խոցումներն ավելի լայն ընդգրկմամբ։