10 կարևոր գործոն Google-ում հաջողության հասնելու համար
Advertisement 1000 x 90

10 կարևոր գործոն Google-ում հաջողության հասնելու համար

Մինչ դուք կկարդաք այս նախադասությունը, Google-ում կլինի ավելի քան 120000 որոնման հարցում, իսկ հարցում կատարողների մոտ 85%-ը կանցնենարդյունքների առաջին էջում եղած հղումներով: Սա կապահովի օրգանական այցելություններ դեպի վեբ կայք, որը ի դեպ կազմում է վեբ կայքերի ընդհանուր այցելությունների 51%-ը:

Նայելով այս թվերին զարմանալի չէ իմանալ, որ, բիզնես կայքերը, բլոգերը, մեդիա կայքերը և այլոք օգտագործում են որոնողական համակարգերի օպտիմալացման մեթոդներ՝ որոնման արդյունքների էջում հնարավորինս բարձր տեղ գրավելու համար: Եվ չնայած այլ որոնողական համակարգերի առկայությանը (Bing, Yandex, DuckDuckGo), հիմնական կենտրոնացումը տրված է Google-ին, որին բաժին է հասնում որոնողական համակարգերի շուկայի 91%ը:

Google-ն իր հերթին օգտագործում է հարյուրավոր գործոններ որոնողական էջի արդյունքների հերթականությունը որոշելու համար: Այս գործոնների ամբողջական ցանկը գիտեն կամ շատ քչերը, կամ ոչ ոք: Սա ստիպել է որոնողական համակարգերի մասնագետներին անել բազմաթիվ թեստավորումներ և քննարկումներ՝ կարևորագույն գործոնները բացահայտելու նպատակով: Գործոններից ոմանք պաշտոնապես հաստատվում են Google-ի կողմից, ոմանք՝ չեն հաստատվում:

Այս նյութում կփորձեմ ձեզ ներկայացնել 10 գործոններ, որոնք բավականին հաճախ են նշվում մասնագետների կողմից և կարող են տեսանելի արդյունքներ բերել:

1.Հարցմանը համապատասխան բովանդակություն

Որոնողական համակարգերի հիմնական նպատակն է օգտատիրոջը տրամադրել այն ինֆորմացիան, որը նա փնտրում է:

Սա ձեզ հնարավորություն է տալիս բանալի բառերի հետազոտության միջոցով հասկանալ, թե ինչ է փնտրում ձեր թիրախային լսարանը և նրանց տրամադրել որոնման պատասխանը:

Ամբողջությամբ՝ romarketing.am