Թվային մարքեթինգը շարունակում է օրեցօր զարգացում ապրել և եթե մենք չհետևենք մարքեթինգի թրենդներին, ապա մեր մարքեթինգային ռազմավարությունը կարող է դառնալ ոչ արդյունավետ։
Իմ կարծիքով, թվային մարքեթինգի ամենամեծ թրենդը 2019թ-ին լինելու են ձայնային որոնումները և վիդեոների էլ ավելի տարածումը։
Թվային մարքեթինգի մասնագետների հիմնական աշխատանքը ուղղված կլինի ցանկացած քոնթեն հարմարեցնել ձայնային որոնումների համար, ներառելով քոնթենթի մեջ հարցեր պարունակող բանալի բառեր (how, what to do, when, why և այլն):
Չնայած վիդեո քոնթենթի մեծ տարածում ունենալուն, այն կշարունակի ամրապնդել իր դիրքերը որպես քոնթենթի տեսակ և ընկերությունները կսկսեն ավելի մեծ քանակությամբ վիդեոներ արտադրել նոր վաճառքները բարձրացնելու, նոր հաճախորդների ներգրավելու և բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու նպատակով։
Եկեք տեսնենք, թե ի՞նչ են մտածում հայ մասնագետները թվային մարքեթինգի թրենդների մասին։