Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունն ամեն տարի կազմում է ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցանկը՝ հիմնվելով ֆինանսական ցուցանիշների, մարկետինգային ներդրումների, ապրանքանիշի հայտնիության եւ անձնակազմի բավարարվածության վրա, գրում է Blueprint-ը։
Nike-ն այդ ցանկը գլխավորել է այդ ցանկը վեցերորդ տարին շարունակ։ Սակայն կորոնավիրուսի համավարակի հետեւանքով ամբողջ աշխարհում խանութների փակման հետ կապված Nike-ի արժեքը կարող է ընկնել 20 տոկսով։ 5 ամենաթանկարժեք ապրանքանիշերի ցանկում են հայտնվել նաեւ Gucci-ն, adidas-ը, Louis Vuitton-ը եւ Сartier-ը։ Apparel 50 ամբողջական հաշվետվությունը կարելի է դիտել այստեղ։