Apple-ը ճանաչվել է Kantar’s BrandZ 100 ամենաարժեքավոր համաշխարհային վարկանիշի ամենաթանկ ապրանքանիշը՝ վարկանիշի առաջին գծից դուրս մղելով Amazon-ին, գրում է
Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Google-ը, ընկերությունը գնահատվում է 820 միլիարդ դոլար։
Աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի տասնյակում ներառվել են McDonald’s-ը (197 մլրդ դոլար), Visa-ն (191 մլրդ դոլար), Facebook-ը (186 մլրդ դոլար, ընկերությունը պատկանում է Meta-ին, որն այժմ արգելված է Ռուսաստանում), Alibaba-ն (170 մլրդ դոլար) և Louis Vuitton֊ը (124 միլիարդ դոլար):
Apple ընկերությունը վաստակել է ռեկորդային 123,9 մլրդ դոլար։