Ինչպես գտնել նոր հաճախորդներ անհատականացված տեսանյութերի միջոցով. Forbes-ի անդրադարձը մեր հայրենակցուհու հաջողության պատմությանը
Advertisement 1000 x 90

Ինչպես գտնել նոր հաճախորդներ անհատականացված տեսանյութերի միջոցով. Forbes-ի անդրադարձը մեր հայրենակցուհու հաջողության պատմությանը

Հեղինակավոր Forbes ամսագիրն անդրադարձել է մեր հայրենակից Մարիա Հարությունյանին, ով «Դավիթն ընդդեմ Գողիաթի» պատմություն ունի. անհատականացված տեսանյութերի միջոցով զինված՝ նա կարողացել է «հաղթել» մարքետինգային հսկաներից շատերին:

«Որոշ գործակալություններ ունեն զգալի առցանց ներկայություն. ոմանք՝ ոչ»,- ասել է Հարությունյանը։ «Ես չունեի, երբ 2018 թվականին սկսում էի Loopex Digital-ը՝ SEO-ի վրա հիմնված գործակալությունը»:

Նա նշել է, որ մեծ լինելը հիանալի է առաջատար սերնդի համար: Այնուամենայնիվ, դա չի օգնում փակել գործարքները, եթե ձեր վաճառքի առաջարկները բավականաչափ համոզիչ չեն:

«Թվային գործակալությունների մեծ մասն էլեկտրոնային փոստով ուղարկում են «pitch decks» և որոշ դեպքերի ուսումնասիրություններ՝ որպես վաճառքի առաջարկ, այնուհետև փորձում են պլանավորել զանգեր առաջատարների հետ»,- ասում է Հարությունյանը:

Հարությունյանը գիտեր, որ կարող է գոնե մեկ անգամ տեսազրույցի միջոցով փոխակերպել հաճախորդների մինչև 90%-ը։ «Բայց ոչ բոլոր հաճախորդներն են պատրաստ զանգելու»,- ասել է Հարությունյանը։ «Նրանք նախ ցանկանում են առաջարկ ստանալ»:

Հենց այդ ժամանակ է նրա մտքում հայտնվում պրեզենտացիաների և PDF ֆորմատով թեմատիկ ուսումնասիրությունների փոխարեն հարմարեցված վիդեո առաջարկներ ուղարկելու գաղափարը:

Նա սկսում է պատրաստել անհատականացված վաճառքի տեսաառաջարկներ՝ յուրաքանչյուր որակավորված առաջատարի համար: Միայն 2021 թվականին նա կատարել է ավելի քան 300 էկրանային առաջարկ և փոխակերպել գործարքների 85%-ը, որոնց կեսից ավելին բարձր վարձատրվող հաճախորդներ են:

«Մենք այնքան շատ մեկնաբանություններ ստացանք հաճախորդներից, որ նրանք հեղինակավոր և խոշոր գործակալությունների փոխարեն՝ իմ ուղարկած պարզ անհատականացված տեսանյութերն են նախընտրում»,- ասել է նա: «Ես ներկայացրել էի նույն բովանդակությունը տեսանյութերում»:

Դա նույն դեպքերի ուսումնասիրությունն էր, գնագոյացումը և հաղորդագրությունների փոխանակումը: Այսպիսով, ինչո՞ւ էին վիդեո առաջարկներն ավելի արդյունավետ:

«Հավատացած եմ, որ մարդիկ կապվում և վստահում են մարդկանց, իսկ ընկերության ուժեղ համբավը բոնուս է վաճառքի ցիկլում»,- ասել է Հարությունյանը:

Մարիա Հարությունյանը ներկայացրել է տասը քայլ, որոնք կօգնեն հասնել հաջողության.

  1. «Եղեք պատրաստված: Պետք է վերլուծել նրանց գործը և նախապես մի քանի պինդ գաղափար մտածել»:
  2. «Ստեղծեք անհատականացված տեսանյութեր՝ հարմարեցված յուրաքանչյուր որակավորված առաջատարի համար»:
  3. «Յուրաքանչյուր տեսաառաջարկ չպետք է գերազանցի 15 րոպեն. հետաքրքրվածության մակարդակը դրանից հետո նվազում է»:
  4. «Ուսումնասիրեք նրանց կայքերը, ցույց տվեք, թե ինչ կանեիք այլ կերպ և ինչպես այն ավելի լավը դարձնել»:
  5. «Մի խոսեք տեսության մասին: Պաշտոնապես մի խոսեք: Փորձեք նրանց հետ հավասար մակարդակի վրա մնալ»։
  6. «Հստակ դարձրեք Ձեր ուղերձը: Փորձեք ոգեշնչել և մոտիվացնել նրանց»։
  7. «Խոսեք այնպես, կարծես արդեն շահել եք գործը։ Նախագծին անդրադառնալիս օգտագործեք «Մենք, մեր»-ը՝ «Դուք, ձեր»-ի փոխարեն»:
  8. «Խոսեք KPI-ների և ROI-ի գնահատման և նրանց ակնկալիքների մասին»:
  9. «Եղեք իսկական, անկեղծ, ժպտացեք և կատակեք»:
  10. «Ցույց տվեք օրինակներ, իրական վերլուծություններ և արդյունքներ, որոնք Դուք ստեղծել եք այլ բիզնեսների համար»:

Պատրաստեց Անի Գաբուզյանը

Լուսանկարը՝ Արմինե Սարիբեկյանի