Մշակողը ոգեշնչվել է Sword Art Online անիմեից, որտեղ դուք կարող եք լքել վիրտուալ աշխարհը միայն ամբողջական հաղթանակից հետո:
Oculus Rift-ի ստեղծող Փալմեր Լաքին վիրտուալ իրականության ականջակալ է հորինել, որը բառացիորեն պայթեցնում է օգտատիրոջ ուղեղը, եթե նրանք մահանան տեսախաղում: Այդ մասին գրում է Vice-ը։
Այս գաջեթը կարծես Ցուկերբերգի Quest Pro սաղավարտն է, սակայն այն լրացվում է էկրանի վերևում գտնվող երեք պայթուցիկ մոդուլներով։ Մեղադրանքներն ուղղված են անմիջապես առաջնային ուղեղին, և դրանց ակտիվացումը ոչ մի շանս չի թողնի ականջակալ կրողին։
«Ձեր իրական կյանքը վիրտուալ ավատարի հետ կապելու գաղափարը միշտ գրավել է ինձ. դուք ակնթարթորեն բարձրացնում եք խաղադրույքները առավելագույն մակարդակի և ստիպում մարդկանց հիմնովին վերանայել, թե ինչպես են նրանք փոխազդում վիրտուալ աշխարհի և դրա ներսում գտնվող խաղացողների հետ: Գեղեցիկ գրաֆիկան կարող է խաղն ավելի իրատեսական դարձնել, բայց միայն լուրջ հետևանքների սպառնալիքը կարող է այն իրական դարձնել ձեր և խաղի յուրաքանչյուր այլ անձի համար»,- նշել է Oculus VR-ի համահիմնադիր Փալմեր Լաքին։
Լաքիի խոսքով՝ սարքը ստեղծելիս իրեն ոգեշնչել է Sword Art Online անիմեն, որտեղ խաղացողները հագնում են NeveGear վիրտուալ իրականության ականջակալը և մտնում խաղի մեջ, որն իսկական ծուղակ է դառնում նրանց համար։ Խաղացողները պետք է պայքարեն զնդանի 100 մակարդակներով՝ փախչելու համար: Եթե խաղի մեջ մեռնեն, իրական կյանքում էլ կմեռնեն։
Sword Art Online-ում NerveGear-ը սպանում է խաղացողներին միկրոալիքային վառարանի թողարկիչով: Բայց Լաքին չէր կարողանում հասկանալ, թե ինչպես կարող է նման բան աշխատել առանց ականջակալի հսկա սարքաշարին միացնելու: Այդ իսկ պատճառով ընտրությունը կանգ է առել պայթուցիկների վրա։ Լիցքերը միացված են լուսանկարչական սենսորին, որը հայտնաբերում է Game Over մակագրության տեսքը էկրանին և փոխանցում է պայթյունի ազդանշան։
Նման սարքը, իհարկե, վաճառքի չի հանվի։ Սա պարզապես ցուցադրական մշակում է՝ առանց իրականացման պլանների: Այնուամենայնիվ, Լաքին նախատեսում է շարունակել աշխատել սաղավարտի վրա՝ ներդնելով գլխից հեռացնելու դեմ պաշտպանության համակարգ։
Սիրարփի Աղաբաբյան