Նորաձեւության լանդշաֆտը կտրուկ փոխվում է, քանի որ Ջոնաթան Անդերսոնի LOEWE-ն առաջին անգամ Lyst-ի կողմից ճանաչվել է աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը:
Յուրաքանչյուր եռամսյակ, Lyst Index-ը հրապարակում է տների, դիզայներների, ապրանքների եւ միտումների նոր ցուցակ, որոնք գլխավորել են նորաձեւության առաջատար հորիզոնականները: 2023 թվականի երկրորդ եռամսյակում Անդերսոնի քրտնաջան աշխատանքը արդյունք տվեց LOEWE-ում, որոնումները երեք ամսվա կտրվածքով աճել են 19%-ով: Սա, անկասկած, շնորհիվ մի շարք աստղային ցուցադրությունների, որոնք եղել են սեզոնի լավագույններից մի քանիսը, եւ այնպիսի ապրանքների, ինչպիսին է Քայլի Ջենների ստորագրությամբ Anagram թիկնոցը (որը հիթ է այս եռամսյակում):
Ավելացրեք վիրուսային իրերը, ինչպիսիք են հաստ կրունկները՝ K-pop superstar ապրանքանիշի դեսպանները, Pixel տան պարկուճների հավաքածուն: Զարմանալի չէ, որ LOEWE-ն բարձրացել է ցուցակի առաջին հորիզոնական:
Միաժամանակ Ռաֆ Սիմոնսի եւ Միուչա Պրադայի իտալական Prada տունը կորցրել է առաջին տեղը։ Այն երկու սեզոն անընդմեջ մնացել էր բարձունքում՝ առաջ անցնելով նորաձեւության այլ տիտաններից:
2023 թվականի երկրորդ եռամսյակում երրորդից տասներորդ տեղերը զբաղեցնում էին հետեւյալ բրենդները՝ Versace, Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler Gucci եւ, իհարկե, Dior-ը՝ (PARIS:CDI.PA +0,63%) 10-րդ տեղում:
Ինչպես նկատեցիք, Louis Vuitton-ը չի նշվում թոփ-10-ում։ Այն 11-րդ տեղում է՝ նախորդ քառորդից երկու հորիզոնականով առաջադիմելով Ուիլյամ Ֆարելի աստղային թիմի օգնությամբ: Զարմանալի է, եթե հաշվի առնենք շոուի շուրջ բարձրացված աղմուկը եւ Ֆարելի նշանակումը, որը զուգորդվում է իր սեփական վիրուսային, 1,000,000 եվրո արժողությամբ LV Speedy պայուսակով, Jay-Z-ի ելույթով, Ռիհաննայի՝ որպես իր քարոզարշավի դեմքը լինելով եւ փարիզյան շոուի՝ ավելի քան 1 միլիարդ դիտումներով:
Այնուամենայնիվ, այն շրջանցեց Dolce & Gabbana-ին, որը նահանջել է հինգ հորիզոնականով եւ զբաղեցրել 12-րդ տեղը: Balenciaga-ն, ըստ երեւույթին, մի փոքր նահանջել է մինչեւ 16-րդ տեղը՝ առաջին եռամսյակում 18-րդ տեղից, մինչդեռ Քիմ Քարդաշյանի 4 մլրդ դոլար արժողությամբ SKIMS-ը մնում է 17-րդ տեղում: