Հոնկոնգի կրթական համալսարանի գիտնականներն ուսումնասիրել են թվային տեխնոլոգիաների ազդեցությունը երեխաների զարգացման վրա: Հետազոտությունը, որը հրապարակվել է Early Education and Development ամսագրում, ցույց է տալիս, որ էկրանի դիմաց անցկացրած ժամանակն ուղղակիորեն կապված է ուղեղի որոշ հատվածների փոփոխությունների հետ:
Մետա-վերլուծությունն ուսումնասիրել է 33 ուսումնասիրությունների տվյալները, որոնք ընդգրկում են 23 տարվա ժամանակահատված: Աշխատանքին մասնակցել է 6 ամսականից մինչև 12 տարեկան ավելի քան 30 հազար երեխա։ Փորձարկվողներին ենթարկվել են տարբեր նեյրոպատկերման տեխնիկայի՝ որոշելու հեռուստացույց դիտելու կամ համակարգչային խաղեր խաղալու ժամանակի ազդեցությունն ուղեղի աշխատանքի վրա:
Վերլուծությունը ցույց է տվել, որ էկրանի ժամանակի ավելացումը հանգեցրել է ուղեղի նախաճակատային կեղևի փոփոխությունների, որը կարևոր դեր է խաղում կատարողական գործառույթներում, ներառյալ աշխատանքային հիշողությունը, իրավիճակները պլանավորելու կամ ճկուն արձագանքելու կարողությունը: Բացի այդ, էլեկտրոնային սարքերի երկարատև օգտագործումը կապված է պարիետալ բլթի վրա ազդեցության հետ, որը պատասխանատու է հպման մշակման, մաշկի վրա ճնշման, ջերմության, ցրտի և ցավի սենսացիաների համար: Ազդեցությունները ցուցադրվել են նաև ժամանակավոր բլթի (որը կարգավորում է հիշողությունը, լսողությունը և խոսքը) և օքսիպիտալ բլթի վրա (որն օգնում է մեկնաբանել տեսողական տեղեկատվությունը):
Ավելին, հեռախոսների, պլանշետների և նոութբուքերի օգտագործման հետևանքները կարող են լինել և՛ դրական, և՛ բացասական։ Մասնավորապես, որոշ ուսումնասիրություններ նշել են ուշադրության, ինքնատիրապետման, ճանաչողական հմտությունների և ֆունկցիոնալ կապի անկում, ինչպես նաև ինտելեկտի միավորների և ուղեղի ծավալի նվազում:
Սակայն, վեց ուսումնասիրություններ ցույց են տվել, որ մանկական տարիքում թվային ազդեցությունը բարելավում է կենտրոնացումը,սովորելու կարողությունը, կատարողական ֆունկցիաները և ճանաչողական հմտությունները: