Super Bowl ընթացքում գովազդի արժեքը հասել է ռեկորդային թվի՝ 7 միլիոն դոլար՝ 30 վայրկյանի համար
Advertisement 1000 x 90

Super Bowl ընթացքում գովազդի արժեքը հասել է ռեկորդային թվի՝ 7 միլիոն դոլար՝ 30 վայրկյանի համար

Այս կիրակի օրը կայանալիք Սուպերգավաթի (Super Bowl) գովազդային ծախսերը հասել են ռեկորդային մակարդակի և մի շարք խոշոր ընկերություններ նախատեսում են իրենց արտադրանքը ներկայացնել միլիոնավոր հեռուստադիտողների առաջ:

NFL-ի տարվա ամենամեծ խաղին 30 վայրկյան տևողությամբ գովազդի միջին արժեքը կազմում է 7 միլիոն դոլար, հաղորդում է The New York Times-ը՝ հավելելով, որ մեկ տասնամյակ առաջ նույն ժամանակահատվածի միջին արժեքը կազմում էր 4 միլիոն դոլար:

Անցյալ տարի գովազդների մեծ մասը վաճառվել է 6-7 միլիոն դոլարով, հայտնում է Associated Press-ը:

Այս տարվա Super Bowl-ի ակնկալիքները հատկապես մեծ են՝ հաշվի առնելով Կանզաս Սիթիի խաղացող Թրևիս Քելսիի եւ մեգաաստղ Թեյլոր Սվիֆթի հարաբերությունների շուրջ աղմուկը: