Gen Z-ի ամերիկացիների գրեթե կեսը զգում է, որ ապրում է «երկակի կյանքով»՝ օնլայնի և օֆլայնի միջև: Հարցումը 2000 ամերիկացի հարցվածների շրջանում՝ հավասարապես բաժանված ըստ սերնդի, ցույց է տվել, որ Gen Z-ի հարցվածների 46%-ը զգում է այս երկակիությունը. նրանց առցանց անհատականությունը շատ տարբեր է նրանից, թե ինչպես են նրանք ներկայանում իրական աշխարհում, գրում է NYP-ն։
Բայց նրանք միակը չեն. այս զգացումը կիսում է տարբեր սերունդների հարցվածների 27%-ը։ Միաժամանակ, այդպես է զգում միլենիալների 38%-ը, ինչպես նաև X սերնդի 18%-ը և բեյբի բումերների 8%-ը:
Հարցվածներին նաև հարցրել են, թե արդյոք նրանք գաղտնի են պահում իրենց առցանց ինքնությունն ընտանիքի անդամներից. հարցվածների մեկ հինգերորդը համաձայնել է այդ մտքի հետ։
Հետազոտությունն իրականացրել է OnePoll-ը Lenovo-ի անունից՝ «Աշխատանք հանուն մարդկության» նախագծի վերջին տարբերակի շրջանակներում, որը կոչվում է «Հանդիպեք ձեր թվային եսին»:
Այս նախագծում Lenovo-ն կյանքի կոչեց երկու Gen Z անձանց առցանց անհատականությունները՝ եռաչափ ավատարների տեսքով։ Ավատարները ոչ միայն նման են եղել յուրաքանչյուր մարդու, այլև իրական ժամանակում արձագանքել են խոսակցությանը՝ հարմարեցնելով իրենց տոնը, շարժումներն ու դեմքի արտահայտությունը՝ ելնելով անհատական հատկանիշներից և հույզերից:
Նպատակն էր հնարավորություն տալ բովանդակալից խոսակցություններ Gen Z-ի մասնակիցների, նրանց ընտանիքների և ավատարների միջև՝ խորացնելով երեք մասնակիցներից յուրաքանչյուրի առցանց աշխարհների ըմբռնումը:
Հարցումը ընդգծեց այս խոսակցությունների արժեքը, քանի որ Gen Z-ի հարցվածների 53%-ն ասաց, որ ավելի հեշտ է արտահայտվել առցանց, քան օֆլայն կյանքում:
Եվ թեև որոշ հարցվածների համար ավելի հեշտ է արտահայտվել առցանց, կեսը (49%) խոստովանում է, որ երբեմն առցանց և օֆլայնի միջև բաց է զգում, այս ցուցանիշը կրկին ամենաբարձրն է Gen Z-ի հարցվածների շրջանում (68%):
Նրանց համար, ովքեր զգում են այս զգացումը, անկախ տարիքից, դա հանգեցնում է տագնապի (18%), միայնության (17%) և դեպրեսիայի (15%) զգացումների:
Հարցվածներին նաև հարցրել են, թե ինչով են նրանք կիսվում առցանց: Մոտ մեկ հինգերորդն ավելի հարմարավետ էր կիսում իր հավակնությունները (21%), վախերը կամ անապահովությունները (17%) և իրենց համոզմունքները՝ քաղաքական կամ այլ կերպ (յուրաքանչյուրը 19%) առցանց, քան օֆլայն:
Իրենց օֆլայն անձնավորության համեմատ՝ նրանց առցանց անձն ունի նաև ավելի հստակ հավանումներ/չհավանումներ (22%) և տարբեր հավանումներ/չհավանումներ (17%), ինչպես նաև ավելի հակասական կարծիքներ և արժեքներ (յուրաքանչյուրը 15%):
«Աշխարհում յուրաքանչյուր հինգերորդ երիտասարդը տառապում է հոգեկան հիվանդությամբ, որն արտացոլում է համաշխարհային ճգնաժամը։ Մենք հավատարիմ ենք մշակելու ավելի խելացի տեխնոլոգիաներ՝ լուծելու աշխարհի ամենահրատապ մարտահրավերներից մի քանիսը», – ասել է Lenovo Հյուսիսային Ամերիկայի գլխավոր մարքեթինգի տնօրեն Ջերալդ Յանգբլուդը: «Արհեստական ինտելեկտի և ավելի խելացի տեխնոլոգիաների առաջընթացը մեզ թույլ է տվել բացահայտել տեխնոլոգիան լավ օգտագործելու նոր և ստեղծագործ ուղիներ: Հուսով ենք, որ այս սոցիալական փորձը կհանգեցնի ավելի շատ զրույցների ընկերների և ընտանիքի միջև՝ հանուն հոգեկան բարեկեցության միմյանց աշխարհները հասկանալու անհրաժեշտության մասին»: