«Տաքսու վարորդը մունաթ գալով խոսում է զբոսաշրջիկի հետ ու սատկած անգլերենով ասում է՝ ինչու չես համաձայնվում իմ ասած գնին»
Advertisement 1000 x 90

«Տաքսու վարորդը մունաթ գալով խոսում է զբոսաշրջիկի հետ ու սատկած անգլերենով ասում է՝ ինչու չես համաձայնվում իմ ասած գնին»

Զոհրապ Ռգանյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է. «Այս տարիների ընթացքում մենք պետք է, որ սովորած լինեինք զբոսաշրջիկների հետ շփվել, սակայն կարծես թե վիճակը դեպի լավը չի գնում: Երեկ ականատես եղա, թե ինչպես է անլվա մեքենայով, սպասարկման ոլորտի ծառայություն մատուցողին ոչ հարիր հագուստով տաքսու վարորդը մունաթ գալով խոսում է իրանցի զբոսաշրջիկի հետ ու սատկած անգլերենով ասում է՝ ինչու չես համաձայնվում իմ ասած գնին:

Իհարկե ես միջամտեցի ու իրանցի զբոսաշրջիկը թերևս գոհ գնաց: Բայց ինչքա՞ն կարելի է բողոքներ ստանալ տաքսի ծառայություններից, միթե մենք չենք կարողանում այս հարցը լուծել, մի քիչ ինքներս քաղաքակրթվենք ու սպասարկման ոլորտի հարցերը լուծենք:

Զբոսաշրջիկին պետք է աչքի լույսի նման պահել՝ իրանցիների ու ռուսների հանդեպ առավել ջերմ պետք է լինենք, քանզի այս պահին հիմնականում նրանք են գալիս մեր երկիր:

Ժող ջան, տնտեսությունն է շնչում, փող է մտնում երկիր, պետք է մեզանից յուրաքանչյուրը մեկ բանով նպաստի, որ հյուրերն իրենց լավ զգան մեզ մոտ, թեկուզ հասարակ ժպիտով ու բարևով դրական միջավայր պետք է ստեղծենք, իսկ հատկապես Կենտրոնում կայանած տաքսիների վարորդների հետ թերևս արժի առանձին զրույցներ վարել ու բացատրել»: