Հայկական ստարտափ. Chessify-ի շնորհիվ աշխարհում առաջին անգամ համակարգիչը մարդկային ոճով շախմատ կխաղա. hetq.am (լուսանկարներ)
Advertisement 1000 x 90

Հայկական ստարտափ. Chessify-ի շնորհիվ աշխարհում առաջին անգամ համակարգիչը մարդկային ոճով շախմատ կխաղա. hetq.am

Դպրոցականների շախմատի խնդիրները լուծելու համար խելացի հարևաններին օգնության կանչելու կարիք այլևս չի լինի. Chessify ստարտափի հեղինակները ստեղծել են մի հավելված, որը թույլ է տալիս հեռախոսով գրքից նկարել շախմատի խնդիրը, թվայնացնել, ստանալ խաղաքարերի դիրքի վերաբերյալ վերլուծություններ։

Chessify-ի համահիմնադիր և ղեկավար Գոռ Վարդանյանն ասում է. «Երեք երեխաներիցս երկուսը շախմատի դասերի էին գնում. ընդամենը յոթ-ութ տարեկանում ստիպված էին երկար ժամանակ մատիտով դասագրքի վրա գծել, քարերը տեղաշարժելու համար գծագրեր անել,  փորձել, աչք ցավեցնել։ Որոշեցինք ստեղծել մի հավելված, որի միջոցով հիմա հնարավոր է գրքից խնդիրը հեռախոսով նկարել, թվայնացնել ու հանգիստ վրան աշխատել, տեղաշարժել խաղաքարերը, վիզուալ ավելի հեշտ պատկերացնել հետագա քայլերը։ Դրանից բացի, կա նաև անալիզատոր, որը ոչ թե պարզապես լուծումն է ասում, այլ, խաղաքարի որոշակի դիրքի վերաբերյալ հնարավոր երեք քայլ է ցույց տալիս, ասում է՝ այդ դիրքում սպիտակն է ուժեղ, թե սևը և որքանով է ուժեղ։ Այսինքն՝ երեխան կարող է փորձել, եթե չստացվի, նոր օգտվի այդ գործառույթից ու երեք քայլերից ընտրի իր ուզածը։ Սա, իհարկե, ուսուցողական է, բայց հավելվածին ավելացրել ենք նաև ծնողական վերահսկողություն. ծնողները կարող են անջատել վերլուծելու ֆունկցիան կամ կոդ դնել՝ մինչև երեխան ինքնուրույն կլուծի, հետո կստուգեն։ Chessify-ը իրական շախմատային խաղի ժամանակ կարող է ծառայել նաև որպես ժամացույց։ Այն ապահովում է կարևոր խաղերի ուղիղ հեռարձակում՝ խորը վերլուծություններով»։

Այս հավելվածը շուկայում հիմա համապատասխան մրցակիցներ չունի։ Գոռի խոսքերով՝ թվայնացման գործառույթը կատարող ընդամենը մեկ հավելված կա, որը շատ թերություններ ունի։ Օրինակ՝ կարող ես նկարել կոնկրետ դասագրքերից, որոնց մեջ ներառված չեն հայկական գրքերը, չես կարող նկարել և թվայնացնել էկրանից։ Իսկ հիմա այս և այլ խնդիրներ արդեն լուծված են։  Chessify-ը  ընդամենը մի քանի ամսում անդրոիդ համակարգում  80.000 ներբեռնում է ունեցել։ Հավելվածն արդեն թարգմանված է 10 լեզվով։ Օգտագործողների 96%-ը արտերկրից է։ Ամենաշատ օգտատերեր ունեցող երկրների հնգյակն է՝  Հնդկաստան, ԱՄՆ, Ռուսաստան, Գերմանիա, Նորվեգիա։

Գոռն ասում է. «Մենք չէինք էլ մտածում միջազգային շուկա դուրս գալու մասին, մենք ընդամենն ուզում էինք երեխաների ու ծնողների գործը հեշտացնող համակարգ մշակել։ Ստարտափը սկզբում նույնիսկ կոչվում էր Chessfimee: Հումորային բան էինք մտածել, որ մարդիկ հարցնեին՝ ի՞նչ ստարտափ է, պատասխանեինք՝ չես ֆայմի, բայց հիմքում, իհարկե, անգլերեն chess` շախմատ բառն էր։ Քանի որ օտարերկրացիները դա դժվար էին հասկանում, գրում, որոշեցինք վերաբրենդավորել ու դարձնել Chessify։ Վերջինս որպես առանձին ստարտափ ձևավորվել և առանձնացել է 2011 թվականից գործող Fimetech ծրագրային ապահովման ընկերությունից, որի հիմնադիրը ես եմ։ Ծանր ալգորիթմական, մաթեմատիկական մոդելներով և բարդ ինժեներական լուծումներ տվող ընկերություն ենք՝ չիպ դիզայնի հետ կապված բարդ խնդիրներ ենք լուծում, կոմպիլատորներ ենք գրում:

Հիմա դրանից առանձին գործում է Chessify , որը, բացի այդ հավելվածից, նոր լուծումներ է առաջարկում նաև պրոֆեսիոնալ շախմատիստների համար»։

Ամբողջությամբ՝ hetq.am