Մինչև 2008 թվականի նախագահի ընտրությունները, փաստացի, հայաստանյան ինտերնետային հատվածը շատ քիչ հետաքրքրվածություն էր ցուցաբերում ներքին քաղաքական հարցերի նկատմամբ: Ինչպես նշում է մեդիա փորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը, հենց այս ընտրությունների քարոզարշավն էլ առաջինն էր, որ համացանցը դարձրեց քաղաքական գործիք:
Մարտի 1-ին հաջորդած համացանցյան իրականության, վերևից իջեցված տեղեկատվության, գրաքննության, կայքերի արգելափակման և այլնի մասին հիշողություններն ու իրականությունը՝ Սամվել Մարտիրոսյանի փոխանցմամբ: