1) Google-ը տեղափոխել է «Change of Address» գործիքը, այն այժմ «Search Console interface»- ում է ։ Սա Google-ին տեղեկացնելու միջոց է, թե երբ է կայք էջը տեղափոխվել մեկ դոմենից մյուսը:
2) Microsoft-ը ցուցադրել է իր նոր երկէկրան հեռախոսները՝ «Surface Duo» և “Surface Neo», որոնք կթողարկվեն 2020թ.-ին։
3) Շուտով հնարավոր կլինի բացահայտել աչքի հիվանդությունները CRADLE հավելվածի շնորհիվ, որը հասանելի կլինի Android-ի և iOS-ի օգտատերերին։
4) LinkedIn-ը շարունակում է ընդլայնել «Campaign Manager»-ը գործիքներով, որոնք կօգնեն գովազդատուներին ունենալ հզոր «reach» և «insights» LinkedIn-ում։
5) YouTube-ը պատրաստվում է թողարկել երեք նոր «playlist»-ներ. «Discover Mix», «New Release Mix» և «Your Mix»։ Neal Mohan-ը քննարկել է playlist-ներն այսօր TechChurch Disrupt SF 2019-ի ընթացքում։
6) Facebook-ի «keyword alerts»-ի բարելավումները կօգնեն ադմիններին ավելի լավ կատարել քննարկումներ և հետևել ընթացքին։ «Keywords alert»-ի հատկությունները օգտակար կլինեն բրենդների համար, որոնք օգտագործում են «Groups»-ը պահպանելու բարձր ներգրավվածություն (engagement) ։
7) Օգտատերերին, ովքեր այցելել են ձեր կայք էջ վերաթիրախավորելը մեծ կարևորություն ունի ահա թե ինչու LinkedIn-ը B2B գովազդատուներին տալիս է հատուկ հնարավորություններ շփվելու օգտատերերի հետ։
8) Instagram-ը ավտոմատ կերպով կպատմի ձեր «Close Friends»-ին, որ դուք տանն եք, աշխատանքի հանգստանում եք կամ ցանկանում զբոսնել։ Instagram-ի նոր Threads հավելվածը առաջարկում է երկու հնարավորություն. Status և Auto-Status, որոնք թույլ են տալիս պարզապես դնելով ճանապարհ ցույց տվող emoji՝ ցույց տալ «Close Friends»-ին, թե ինչ ես դու անում։
Ռոման Դանեղյան