Facebook-ն ավելացնում է նոր հնարավորություն՝ ուղարկելու մարքեթինգայի իմեյլներ Pages App-ի միջոցով։
Ինչպե՞ս է այն աշխատում։
Ըստ այս screenshot-երի, որոնք տրամադրել է սոցիալական մեդիայի փորձագետ Meg Coffey-ը, Page-երն առաջին հերթին պետք է հաստատեն իրենց Page email հասցեն։
Հաստատելուց հետո Page մենեջերները պետք է ձեռքով email կոնտակտներին ավելացնեն տվյալների բազա։ Այս ընթացքում էջի մենեջերները նաև պետք է հաստատեն, որ ցանկացած email կոնտակտ, որոնց նրանք ավելացնում են տվել են իրենց համաձայնությունը որպեսզի Դուք կապ հաստատեք իրենց հետ email-ի միջոցով։
Այն էականորեն փորձում է փոխարինել CRM համակարգին, Ձեր բոլոր մարքեթինգային հաղորդագրություններով՝ ներառյալ Facebook և Instagram ads-ը և գովազդային email-ները, որոնք կգան Ձեր Facebook business hub-ից։ Ցանկացած email, որը Դուք կուղարկեք այդ ընթացքում կհասնի Ձեր ‘business.mailbyfb.com’ email հասցեի միջոցով, որը կցված է Ձեր ակկաունտին, սակայն ինչպես նշվեց՝ յուրաքանչյուր email կոնտակտ պետք է ձեռքով ավելացվի։ Դուք չեք կարողանա պարզապես օգտագործել email-ները, որոնք մարդիկ ավելացրել են իրենց Facebook պրոֆիլներում։