Facebook-ն այժմ թույլ է տալիս բիզնեսներին, creator-ներին, դասավանդողներին, և media publisher-ներին՝ վաստակել գումար վճարովի օնլայն event-ներով:
Facebook-ն այժմ թույլ է տալիս բիզնեսներին, creator-ներին, դասավանդողներին, և media publisher-ներին՝ վաստակել գումար վճարովի օնլայն event-ներով:
Քանի որ սոցիալական հեռավորությունը շարունակում է մնալ մեր առօրյայի մի մասը շատ ու շատ բիզնեսներ և creator-ներ առցանց են իրականացնում իրենց event-ներն ու ծառայությունները՝ կապի մեջ մնալու իրենց հաճախորդների հետ: Արդյունքում տեխնոլոգիական ընկերությունները նոր հնարավորություններ են ստեղծում՝ օգնելու նրանց:
Facebook-ը հայտարարել է, որ էջեր ունեցող օգտատերերը այժմ կարող են ստեղծել առցանց event-ներ, սահմանել գներ, խթանել event-ները, հավաքել վճարումներ և այս բոլորը մեկ տեղից:
Այս նոր հնարավորությունն այժմ հասանելի է 20 երկրներում, որտեղ գործում է Facebook-ի partner monetization քաղաքականությունը: Այդ էջերն արդեն կարող են գանձել իրենց առցանց event-ների համար, որն ըստ Simo-ի՝ ավելի է հեշտացնում միլիոնավոր մարդկանց և փոքր բիզնեսների համար Facebook-ում գումար վաստակելը: