Financial Times-ը նշել է, որ Facebook-ը և Snapchat-ը հետևում են iOS-ի օգտատերերի գործունեությանը՝ նույնիսկ այն դեպքում, երբ նրանք արգելափակում են հավելվածները։ Եզրակացությունը Apple-ի անվտանգության կանոնների երկակի մեկնաբանությունն է:
iOS 14-ում Apple-ը գործարկեց օգտատերերի գաղտնիության գործառույթը՝ կանխելու հավելվածների՝ գովազդային նպատակներով անձնական տվյալներ հավաքելը: Լրագրողները նկատել են, որ Facebook-ը և Snapchat-ը շարունակում են հետևել օգտատերերի գործողություններին։ Եզրակացությունն այն է, որ Apple-ն արգելել է տվյալների հավաքագրումը և նույնականացումը եզակի սարքի համարով և օգտագործողով, սակայն մշակողները դեռ կարող են հավաքել օգտատերերի խմբերի վարքագծային տվյալներ և օգտագործել դրանք անհատականացված գովազդի համար:
Ընկերությունները դեռ կարող են հավաքել IP հասցեները, աշխարհագրական դիրքը, սարքի լեզուն և էկրանի չափը: Կուպերտինոսները հստակ թույլտվություն չեն տվել օգտատերերի խմբերի մասին տվյալներ հավաքելու գովազդային նպատակներով, սակայն պաշտոնական արգելք դեռևս չի եղել:
Գովազդային բիզնեսի փորձագետները նշել են, որ ընկերությունները կշարունակեն տեղեկատվություն հավաքել համացանցում օգտատերերի գործունեության մասին, սակայն այժմ մեթոդները կարող են փոխվել կոնկրետ օգտատերերի և խմբերի գաղտնիության։ Այս մոտեցումը կարող է ազդել գովազդային առաջարկների ընտրության ճշգրտության վրա, սակայն դա կփրկի գովազդային բիզնեսը։
2021 թվականի հոկտեմբերի վերջին Facebook-ի և Snapchat-ի ծրագրավորող ընկերության բաժնետոմսերը նվազել են 22%-ով։ Դա պայմանավորված է Apple-ի նոր կանոնակարգերով, որոնք սահմանափակում են սարքի եզակի նույնացուցիչների (IDFA) հավաքումն ու փոխանցումն այլ ընկերություններին:
Սիրարփի Աղաբաբյան