Հետաքրքրություններ, աշխարհագրական և բանկային տվյալներ. ինչ գիտի ինտերնետը ձեր մասին
Advertisement 1000 x 90

Հետաքրքրություններ, աշխարհագրական և բանկային տվյալներ. ինչ գիտի ինտերնետը ձեր մասին

Որոնողական համակարգերը և հիմնական սոցիալական ցանցերը գրեթե ամեն ինչ գիտեն իրենց օգտատերերի մասին՝ սմարթֆոնների մոդելներից մինչև հետաքրքրություններ: Ինչո՞ւ է Google-ին և Facebook-ին անհրաժեշտ այս տեղեկատվությունը։

Անձնական տեղեկություններ և հետաքրքրություններ

Մենք ինքներս ինտերնետում շատ բան ենք պատմում մեր մասին՝ պրոֆիլում նշում ենք մեր իրական անունը և տարիքը, ընտանեկան կարգավիճակը, ուսման վայրը և աշխատանքի վայրը: Որոնման համակարգերը և սոցիալական ցանցերը վերլուծում են օգտատիրոջ մասին տեղեկատվությունը, որպեսզի կազմեն նրանց հետաքրքրությունների ցանկը և առաջարկեն համապատասխան ապրանքներ և ծառայություններ: Օրինակ, նրանք, ովքեր հաճախ են ճանապարհորդում, կարող են անընդհատ հանդիպել հյուրանոցների գովազդի, իսկ նրանք, ովքեր փոքր երեխաներ ունեն, զեղչեր են տեսնում մանկական հագուստի և խաղալիքների համար:

Որտեղ դիտել գովազդային հետաքրքրությունները

Ձեր Google հաշվում անցեք «Գովազդի նախընտրությունների կարգավորումներ» բաժինը:

Instagram հավելվածում՝ «Կարգավորումներ» → «Անվտանգություն» → «Տվյալների հասանելիություն» → «Գովազդ» → «Հետաքրքրություններ» բաժինը։

«VKontakte» – դուք պետք է ներբեռնեք անձնական տվյալների արխիվ սոցիալական ցանցից և անցեք «Գովազդ» թղթապանակ:

Ֆեյսբուքի պրոֆիլում՝ «Գովազդի նախապատվություններ» բաժնում։

Անձնական լուսանկարներ

Մարդու լուսանկարից կարող եք գտնել նրա էջերը սոցիալական ցանցերում, իմանալ անունը, տարիքը և այլ տվյալներ։ Դա անելու համար անհրաժեշտ է լուսանկար ներբեռնել հավելվածում, որն արհեստական ​​ինտելեկտի միջոցով կվերլուծի պատկերը և կբացահայտի համապատասխան նկարները համացանցում:

Որոնման պատմություն

Որոնման հարցումները, ինչպես անձնական տվյալները, օգնում են ինտերնետի ալգորիթմներին որոշել, թե ինչով է հետաքրքրվում օգտատերը և ինչ կարիք ունի: Օրինակ, եթե Google-ում կամ Yandex-ում մի քանի անգամ որոնել եք, թե որտեղ կարելի է գնել սմարթֆոն, համակարգը ցույց կտա գովազդներ խանութների համար:

Հարցումները հաշվի են առնվում ոչ միայն հենց որոնողական համակարգերում, այլ նաև դրանց ծառայություններում: Եթե ​​հաճախ եք որոնում և դիտում գաջեթների ակնարկներ YouTube-ում, Google-ն այս տեղեկատվության հիման վրա կառաջարկի գովազդներ՝ կապված սմարթֆոնների և այլ սարքերի հետ:

Ընթացիկ գտնվելու վայրը և ճանապարհորդության պատմությունը

Տեղադրության մասին տեղեկատվությունը գալիս է սմարթֆոնից, եթե օգտատերը թույլ է տվել հետևել իր շարժումներին որոնման համակարգի կամ հավելվածի կարգավորումներում: Աշխարհագրական տեղաբաշխումը կարող է ավտոմատ կերպով միացվել սարքի լուսանկարներին և տեսանյութերին:

Որոնման համակարգերը և սոցիալական ցանցերն օգտագործում են աշխարհագրական տեղեկատվությունը համապատասխան գովազդ ընտրելու համար: Մեկ այլ քաղաքում ճանապարհորդելիս դուք կարող եք տեսնել հոսքում, որ ձեր հյուրանոցի մոտ սրճարան կա էժան լանչերով: Google-ը և Yandex-ը նաև հիշում են ամենահաճախ այցելվող վայրերը (օրինակ՝ տուն և աշխատավայր), որպեսզի օգտատերը կարողանա արագ ուղղություններ ստանալ դեպի դրանք՝ նավիգատոր կամ տաքսի հավելվածում։

Բանկային քարտեր

Առցանց գնումների համար վճարելիս մենք հաճախ բանկային տվյալները պահում ենք կայքում, որպեսզի ամեն անգամ չմուտքագրենք դրանք կամ օգտագործենք էլեկտրոնային վճարային համակարգեր, ինչպիսին է Google Pay-ը: Համակարգը պահում է այս տեղեկատվությունը գաղտնագրված ձևով. դուք չեք կարողանա տեսնել պաշտպանիչ եռանիշ CVV կոդը, թողարկման ամսաթիվը և քարտի ամբողջական համարը, հասանելի են միայն վերջին չորս թվանշանները:

Մուտքի պատմություն և սարքի տեղեկությունները

Ձեր հաշիվը կոտրելուց պաշտպանելու համար գրեթե բոլոր սոցիալական ցանցերը գրանցում են, թե երբ, որտեղից, որ IP հասցեից և սարքից է օգտատերը մուտք գործել: Եթե ​​թույլտվությունը կասկածելի է թվում, համակարգը կարող է ծանուցում ուղարկել պրոֆիլի սեփականատիրոջը ծանուցելու համար:

Գաղտնաբառեր և հավելվածներ

Yandex-ը և Google-ն առաջարկում են կայքերից պահպանել օգտանունն ու գաղտնաբառը և ավտոմատ կերպով լրացնել, որպեսզի հետագայում օգտատերը ստիպված չլինի նորից դրանք ձեռքով մուտքագրել։ Տվյալները համաժամացվում են սարքերի միջև:

Որոշ կայքեր կամ հավելվածներ մուտք գործելու համար հաճախ չի պահանջվում այդ ծառայությունների համար առանձին հաշիվ ստեղծել: Դուք կարող եք մուտք գործել Google-ի, Facebook-ի, VKontakte-ի միջոցով: Դրանից հետո հավելվածը լրիվ կամ մասնակի հասանելիություն ունի այն հաշվի տվյալներին, որոնց միջոցով կատարվել է մուտք։

Սիրարփի Աղաբաբյան