Google-ը հյուրընկալել է Google Search Central Live միջոցառումը: Այն անցկացվել է Սինգապուրում, որտեղ ընկերությունը ծրագրավորողներին պատմում է որոնման համակարգերի նոր տեխնոլոգիաների մասին։
Շնորհանդեսին կորպորացիայի ներկայացուցիչը կիսվել է մի քանի հետաքրքիր վիճակագրությամբ։
Ստացվում է, որ ցանցի ողջ տեղեկատվության գրեթե 60%-ը կրկնօրինակ է, այսինքն՝ նույն ինֆորմացիան, բայց միայն տարբեր հասցեներով, արձանագրություններով կամ նախագծերով։ Մեկ այլ հետաքրքիր փաստ Google-ից՝ նույն կայքը կարող է կրկնօրինակել ինքն իրեն։ Դա տեղի է ունենում, երբ կայքը ստեղծում է լրացուցիչ URL-ներ:
Google-ն ասել է, որ «կրկնվող» էջերը մոլորեցնում են որոնման համակարգը։ Դրա պատճառով դուք կարող եք կտտացնել մի բանի վրա, որը լիովին տարբերվում է այն բանից, ինչ սկզբում փնտրում էիք:
Ընկերությունը խորհուրդներ է տվել այն մասին, թե ինչ պետք է անել, որպեսզի հեշտացնեն որոնման համակարգը և իրենց կայքերը հասցնեն վերին տողերին: Այսպիսով, դուք կարող եք լուծել տեղեկատվության կրկնօրինակման խնդիրը.
- Հեռացնել կրկնօրինակ արձանագրությունները (նախընտրում են HTTPS);
- Հեռացնել www;
- Հեռացրեք անօգուտ URL-ները;
- Թողեք միայն մեկ URL տարբերակ՝ շեղով կամ առանց:
Ըստ Seround Table-ի, այս քայլերը կօպտիմալացնեն ռեսուրսները և կդարձնեն կայքի որոնումը ավելի լավ աշխատող:
Սիրարփի Աղաբաբյան