Անընդհատ փոփոխվող սոցիալական և տնտեսական զարգացումները ստիպում են մեզ վերանայել հաջողակ կարիերայի գաղափարը: Լինել գիտակ և պահանջված մասնագետ, կարողանալ հեռավար աշխատել և միևնույն ժամանակ ազատ լինել գործընկերների և հաճախորդների ընտրության հարցում։
Կենսաէթիկայի մասնագետ
Գիտության և բժշկության ակտիվ զարգացումը մարդկությանը բազմաթիվ նոր մարտահրավերներ է նետում, այդ թվում՝ բարոյական: Բիոէթիկայի մասնագետը ծառայում է որպես կապող օղակ հիվանդի, նրա հարազատների, բժիշկների և իրավաբանների միջև հակասական հարցերը լուծելու համար: Նրա փորձը կարևոր է այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են գենետիկական ճարտարագիտությունը, վերարտադրումը ( փոխնակ մայրություն), փոխպատվաստումը և օրգանների նվիրատվությունը, հոգեբուժությունը, ինչպես նաև էվթանազիայի յուրաքանչյուր առանձին դեպք: Կենսաէթիկայի գրագետ մասնագետը յուրաքանչյուր դեպք օգտագործում է որպես առիթ հետագա հետազոտությունների համար: Այն միջդիսցիպլինար մասնագիտություն է, ուստի մասնագետը պետք է կարողանա մտածել լայն և համակարգված, հասկանալ բժշկությունն ու իրավունքը։
Խաղավար
Մանկավարժության, հոգեբանության և քոուչինգի խաչմերուկում առաջացավ նոր մասնագիտություն, որն անվանվեց խաղավար։ Խաղավարը օգտագործում է թվարկված բոլոր մասնագիտությունների հմտությունները՝ մեծահասակների հետ տրանսֆորմացիոն խաղեր և թրեյնինգներ անցկացնելու համար։ Միևնույն ժամանակ, խաղային պրակտիկանտը պետք է կարողանա աշխատել ինչպես ֆիզիկական, այնպես էլ վիրտուալ իրականության մեջ, ունենա հաղորդակցման և կազմակերպչական առաջադեմ հմտություններ, կարողանա զրոյից ստեղծել խաղային միջավայր և միևնույն ժամանակ հստակ բացատրել կանոնները հաճախորդին:
Մասնագիտության առավելությունն այն է, որ դրանում հաջողությունը կախված է ճկուն հմտություններից, այլ ոչ թե խորը ակադեմիական գիտելիքներից: Եթե դուք արդեն ունեք հումանիտար կամ հոգեբանական բարձրագույն կրթություն, բավական է անցնել մասնագիտացված դասընթացներ։
Մարքեթոլոգ
Եթե դուք սիրում եք վաճառքը և այն ամենը, ինչ կապված է դրա հետ, ապա այս մասնագիտությունը ձեզ համար է: Ինտերնետային շուկայավարները տարեցտարի ավելի մեծ պահանջարկ են վայելում, քանի որ առցանց վաճառքները մեծանում են: Նման մասնագետը լավ տիրապետում է վեբ վերլուծությանը, գովազդային արշավներ կազմակերպելուն և SEO-ին:
Մասնագիտությանը տիրապետելու համար անհրաժեշտ է՝
ուսումնասիրել շուկան, վերլուծել թիրախային լսարանը և մրցակիցներին,
պատկերացնել թիրախային լսարանի պահանջարկը,
հասկանալ արտադրանքի տնտեսությունը,
ընտրել խթանման գործիքներ և ալիքներ,
ստեղծել շուկայավարման պլան,
գնահատել գովազդային արշավների արդյունավետությունը։
SMM մենեջեր
SMM մենեջերն աշխատում է սոցիալական ցանցերի հետ, զբաղվում է բիզնեսի առաջմղմամբ: Նա ոչ միայն գրում է և ընտրում նկարներ, այլև ղեկավարում է ամբողջ նախագիծը՝ բյուջետավորումից մինչև գովազդային արշավներ։
Անհրաժեշտ հմտություններն են՝
աշխատել տեքստերի, լուսանկարների և տեսանյութերի հետ,
երթևեկություն դեպի նախագիծ,
մշակել սոցիալական մեդիայի ռազմավարություն,
ստեղծել նպատակային և համատեքստային գովազդ,
գնահատել ծախսերը և կազմել նախահաշիվներ:
Թարգեթոլոգ
Թիրախագետը զբաղվում է սոցիալական ցանցերում գովազդի տեղադրմամբ։ Նման մասնագետը պատասխանատու է ապահովելու, որ գովազդը ցուցադրվի մարդկանց որոշակի շրջանակի, ովքեր կարող են հետաքրքրված լինել ծառայություններով, ապրանքներով կամ բովանդակությամբ:
Անհրաժեշտ է առանձնացնել գովազդներ որոշակի թիրախային լսարանի համար,
կառավարել բյուջեն,
ստեղծել վաճառքի տեքստեր գովազդի համար,
անցկացնել վերլուծություն։
Վերը թվարկված մասնագիտությունները կարելի է ձեռք բերել սեղմ ժամկետներում՝ դասընթացների, սեմինար – քննարկումների միջոցով՝ խնայելով ռեսուրսներ և ժամանակ։