Facebook-յան էջերը զարգացնելը օրեցոր ավելի ու ավելի է դժվարանում։ Եվ եթե հաշվի առնենք այն փաստը, որ Facebook-ը պարբերաբար փոփոխությունների է ենթարկում իր ալգորիթմը, ապա SMM մասնագետները լուրջ փոփոխությունների պետք է ենթարկեն իրենց ընդհանուր մարտավարությունը հաջողության հասնելու համար։
Նաև կան արված հետազոտություններ, ըստ որոնց Facebook-ի գրառումների օրգանական տեսանելիության տոկոսը տարիների ընթացքում ընկնում է։
Ինչպե՞ս դիմակայել այս ամենի դեմ և ճիշտ քայլեր կատարել։
Այսօր մենք կխոսենք 11 հնարքների մասին, որոնք կօգնեն ձեզ ձեր Facebook-յան էջը առաջխաղացնել, նոր հետևորդներ ներգրավվել և արդեն առկա հետևորդներին ակտիվ պահել։
1.Ստեղծեք 110%-անոց որակյալ և օգտակար քոնթենթ:
Որակյալ քոնթենթի մասին մեր պատկերացումները կարող են տարբեր լինել։
Եվ ուրեմն, եկեք հասկանանք թե ինչպե՞ս կարելի է ստեղծել իրական-որակյալ քոնթենթ։
-Նախ հարկավոր է իմանալ, թե ում համար է ստեղծվում տվյալ քոնթենթը և ստեղծել target audience կոչվածը, որի մեջ հստակ կնշենք մեր թիրախային լսարանի մասին տարբեր տվյալներ (տարիք, հետաքրքրություն, գտնվելու վայր, մասնագիտություն և այլն): Այս մասին ինֆորմացիա հստակ կարող ենք ստանալ Facebook-ի Insights բաժնում։
-Մրցակիցների ստեղծած և տարածած քոնթենթը ուսումնասիրելը օգտակար է նամանավանդ այն դեպքում, երբ դուք նոր եք սկսում ծավալել գործունեություն Facebook-ում և շատ հավանական է, որ չունենաք քոնթենթի շատ գաղափարներ։
Ձեր մրցակիցների էջերը կարող եք ավելացնել Facebook-ի Pages to watch բաժնում և շաբաթական մեկ-երկու անգամ ստուգել Ձեր մրցակիցների տարածած քոնթենթը։
Միշտ հիշեք, մրցակիցներին ուսումնասիրելը և նրանցից քոնթենթի իդեաներ գեներացնելը ամենևին ամոթ չէ և չի համարվի քոնթենթի գողություն։
Ուղղակի փորձեք նույն կերպով չկրկնօրինակել այդ քոնթենթը, այլ ուղղակի ստեղծել ավելի լավը, քան նրանցն է։
-Չվաճառել ձեր պրոդուկը կամ ծառայությունը յուրաքանչյուր գրառումով։
Մարդիկ սիրում են ավելի ինֆորմատիվ և ուսուցողական քոնթենթ։
Եվ եթե դուք փորձեք բոլոր գրառումներով վաճառք իրականացնել, նախ Ձեզ մոտ դա չի ստացվի։ Եվ հետո, գրառումները ավելի քիչ engagement (լայք, քոմենթ կամ տարածում) կսկսեն կհավաքել, քանի որ նմանատիպ գրառումները միշտ ավելի վատ արձագանք են ստանում։ Փորձեք ստեղծել քոնթենթ, որը կլինի ինֆորմատիվ, ժամանցային կամ ուսուցողական։
2․ Շատ հաճախակի օգտագործեք Facebook-ի Insights բաժինը
Facebook-ի Insights բաժինը կարծում եմ բոլորիդ է ծանոթ։ Բայց արդյո՞ք դուք լիովին օգտագործում եք այդ ստատիստիկ տվյալները որոշումներ կայացնելու համար։
Եկեք նախ հասկանանք, թե ի՞նչ ստատիստիկ տվյալներ է Facebook-ը մեզ տրամադրում: Ես առանաձցրել եմ առաջնային կարևորություն ունեցող բաժինները միայն։
– Overview։ Այստեղ ներկայացվում է ընդհանուր ստատիստիկա էջի դիտումների, լայքերի, գրառումների հասանելիության և ընդհանուր էջի ակտվիության մասին։
Ամբողջությամբ՝ medium.com