Բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելը բրենդի զարգացման ամենակարևոր քայլերից մեկն է։ Ի՞նչ ռազմավարություններ կարելի է կիրառել լավ արդյունքներ գրանցելու համար։
Եկեք տեսնենք, թե ինչ ռազմավարություններ են կիրառում մեր մասնագետները։
Բաժանորդագրվիր իմ բլոգին այս հղմամբ և ամեն շաբաթ ստացիր թարմ մարքեթինգ քոնթենթի քո բաժինը։
1. Տիգրան Մկրտչյան,Ucom, Medium
Quora-ով փորձել եմ Եվրոպայում գտնվող մի բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնել բոլգի հրապարակումների միջոցով: Ընկերության բլոգում արել եմ հրապարակումներ, որտեղ խորհուրդներ (tips, how-to, DIY) էին ընկերության փորձագետներից: Այդ հրապարակումները FB գովազդի միջոցով տեսնում էին թիրախային լսարանի օգտատերերը: 3–4 նման հրապարակումներից հետո, թիրախային լսարանը (նաև remarketing-ի միջոցով) տեսնում էր արդեն պաստառի (banner) տեսքով ծառայությունից օգտվելու առաջարկ:
Զուգահեռ օգտագործել եմ նաև Google Search Ads: Արդյունքները չափել եմ այս գործիքներով՝ MOZ, Google Analytics, Hotjar, Google Console, Yandex Metrics.
Ամբողջ տրամաբանությունը հետևյալն էր. ընկերությունը դիրքավորել որպես ոլորտում փորձագետ, այնուհետև կոնվերսիա ապահովել:
Ամբողջությամբ՝ medium.com