Instagram-ը շարունակում է իր առաջատար դիրքերը պահպանել և ընդլայնել սոցիալական ցանցերի շարքում։ Այստեղ յուրաքանչյուր օր ակտիվ օգտատերերի քանակն անցնում է մոտ 500 միլիոնի շեմը։
Բացի այդ, ամեն օր Instagram-ում ներբեռնվում է միջինում 100 միլիոնից ավել լուսանկար, իսկ յուրաքանչյուր գրառում միջինում ունենում է 1261 ներգրավվածություն(engagement):
Իսկ հիմա ամենակարևորը․ ՕՐԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾՎՈՒՄ Է 400 ՄԻԼԻՈՆԻՑ ԱՎԵԼ STORY, ՈՐՈՆՑԻՑ ԱՄԵՆԴԻՏՎԱԾՆԵՐԻ ՄԵԿ ԵՐՐՈՐԴ ՄԱՍԻ ՀԵՂԻՆԱԿԸ ԲԻԶՆԵՍՆԵՐՆ ԵՆ։
Չօգտվել Instagram-ի այս հնարավորությունից, նշանակում է մեկ քայլ ետ մնալ Ձեր մրցակիցներից։
Իսկ ինչպե՞ս գովազդի միջոցով հասանելի դարձնել Ձեր կողմից պատրաստված Story-ն ավելի շատ մարդկանց։ Եկեք պարզենք միասին։
Նախ պետք է ունենալ Instagram հաշիվ, որը կցված է Business Manager-ին կամ Facebook բիզնես էջին, ապա պետք է ընտրել գովազդի ճիշտ տեսակը՝ Ձեր բիզնես նպատակներին համապատասխան։
Instagram Story-ի համար կարող եք օգտագործել Ads Manager-ի գովազդի հետևյալ տեսակները՝
- Reach, որի նպատակն է Ձեր գովազդը հասանելի դարձնել որքան հնարավոր է շատ մարդկանց
- Video Views, որի նպատակն է որքան հնարավոր է շատ մարդկանց ցուցադրել տեսանյութը
- Traffic, որի նպատակն է որքան հնարավոր է շատ մարդկանց ուղղորդել Ձեր կայք
- Conversions, որի նպատակն է մարդկանց դրդել կատարել որևէ գործողություն, օրինակ՝ գրանցվել էլ․ նամակներին, գնումներ կատարել և այլն
- Mobile App Installs, որի նպատակն է խրախուսել մարդկանց ներբեռնել Ձեր հավելվածը
- Lead generation, որն էլ արդեն դրդում է մարդկանց լրացնել և Ձեզ տրամադրել որոշակի տվյալներ։
Գովազդի տեսակն ընտրելուց հետո պետք է կատարել թիրախավորում։
Custom Audience-ը հնարավորություն է տալիս թիրախավորել այն մարդկանց, ովքեր՝
– այցելել են Ձեր կայք կամ կայքի որևէ էջ,
– օգտագործել են Ձեր հավելվածը կամ կատարել որևէ գործողություն,
– դիտել են Ձեր կողմից ներբեռնված հոլովակը,
– ովքեր Ձեր կողմից տվյալների հավաքագրման գովազդի միջոցով բացել են հայտը կամ գրանցում են կատարել,
– առնչություն են ունեցել Ձեր Instagram բիզնես հաշվի հետ,
– որոշակի հետաքրքրություն են ունեցել Ձեր կողմից կազմակերպված միջոցառումներից որևէ մեկի նկատմամբ(Going, Interested),
– Հավանել, մեկնաբանել կամ որևէ այլ տեսակի առնչություն են ունեցել Ձեր էջի հետ և այլն։
Բացի այդ, Դուք կարող եք համակարգ բեռնել Ձեր ունեցած հեռախոսահամարների կամ էլեկտրոնային փոստի հասցեների բազան՝ ստեղծելով հատուկ թիրախային խումբ։
Դուք կարող եք ստեղծել նաև Lookalike Audience: Իսկ ի՞նչ է դա։ Այս գործիքի միջոցով կարող եք գովազդ ցուցադրել Ձեր կառավարած էջի հետևորդների նման վարքագիծ ունեցող մարդկանց։ Հիանալի է, չէ՞։
Իսկ հիմա ամենակարևորը։ Թիրախավորում կատարելուց հետո, պետք է ընտրել այն հարթակը որտեղ ցանկանում եք ցուցադրվի Ձեր գովազդը։ Այս պարագայում պետք է բացառել բոլոր հարթակները՝ թողնելով միայն Stories բաժնից Instagram Stories-ը։
Ապա պետք է ընտրել բյուջեն և գովազդի ցուցադրման ժամանակը, որի մասին Դուք կարող եք կարդալ նախորդ հոդվածում, և անցում կատարել մեդիա ֆայլերը բեռնելուն և բուն գովազդը կազմելուն։
Ինչպես գիտեք, Instagram Story-ում կարող եք օգտագործել և՛ ֆոտո, և՛ վիդեո մեդիա տեսակները։ Դրանց համար խորհուրդ է տրվում կիրառել հետևյալ չափանիշները՝
Ֆայլի տեսակ
- .mp4 or .mov (վիդեո)
- .jpg or .png (ֆոտո)
Ֆայլի առավելագույն ծավալ
- 4GB (վիդեո)
- 30MB (ֆոտո)
Վիդեոյի տևողություն
- Առավելագույնը՝ 120 վրկ
- Նկարները ցուցադրվում են 5 վայրկյան
Չափեր
- Խորհուրդ տրվող չափ՝ 1080 x 1920
- Մինիմալ չափ՝ 600 x 1067
Ի դեպ, ստորև ներկայացնում եմ գործիքներ, որոնք կօգնեն Ձեզ ստեղծել տպավորիչ Story գովազդներ՝
Մեդիա ֆայլերը պատրաստելուց և բեռնելուց հետո, կարող եք կարգավորել նաև ետնաֆոնի և Call to Action կոճակի գույնը, ինչպես նաև, օգտվելով վերջին թարմացումներից, կարող եք կատարել հարցումներ:
Հետևելով այս քայլերին՝ Դուք հեշտությամբ կկարողանաք ստանալ գրագետ կազմված և արդյունավետ Instagram Story գովազդ։