YouTube-ը ներկայացրել է լսարանի նոր կարգավորում YouTube Studio-ի համար, որը թույլ է տալիս «creator»- ներին ցույց տալ՝ արդյոք իրենց քոնթենթը ստեղծվել է երեխաների համար, թե՝ ոչ։
Այն նպատակաուղղված է ավելի լավ պաշտպանելու երիտասարդ օգտատերերին՝ հեռացնելով տվյալների թիրախավորման հնարավորություններն այն վիդեոների վրայից, որոնք ստեղծվում են երեխաների համար։
YouTube-ը նշել է, որ նաև ամբողջովին դադարեցնելու է անհատականացված գովազդներն այս քոնթենթում, և որոշ հնարավորություններ այլևս հասանելի չեն լինի այս տեսակի քոնթենթում, ինչպես օրինակ՝ մեկնաբանությունները և ծանուցումները։