Facebook-ը թողարկել է խորհուրդների նոր շարք այն մասին, թե մարքեթոլոգներն ինչպես կարող են բարելավել իրենց Stories և video ad քնոթենթը:
Այս խորհորդների շարքը երկրորդն է Facebook-ի Creative թիմի նոր շարքերում. այն հատկապես անդրադառնում է քոնթենթում ձայների, շարժման և sticker-ների օգտագործման վրա և ըստ հետազոտության՝ լավագույն եղանակն է՝ օգտագործելու յուրաքանչյուր էլեմենտ:
Անդրադառնանք մի քանի կարևոր կետերի.
- Stories ads-երը, որոնք ներառում են ձայն կարող են ունենալ ավելի լավ արդյունք,
- Ստատիկ Stories ads-երին sticker-ներ ավելացնելն արդյունավետ չէ,
- Բջջայինով նկարված Story-ները գերազանցում են ստուդիայում նկարված գովազդներին:
Facebook-ը տեսանյութի մեջ է ներառել իր խորհուրդները, որոնք կարող եք գտնել այստեղ, ինչպես նաև վերջինիս կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված infographic-ում:
Ամբողջությամբ՝ romarketing.am