Instagram-ը ևս գնում է նույն ճանապարհով։
IOS / iPadOS 14.5-ի թարմացումով iPhone և iPad օգտվողները հնարավորություն ունեն անջատել գովազդի հետևումը: Դրանց շնորհիվ ծրագրերն ու կայքերը չեն կարողանա հավաքել և փոխանցել օգտվողների վերաբերյալ տվյալներ, այդ թվում՝ գովազդային նույնացուցիչ, որը թույլ է տալիս կազմել սեփականատիրոջ մոտավոր դիմանկարը (տարիքային խումբ, սեռ, նախապատվություններ և այլն):
Facebook-ը ծայրաստիճան դժգոհ էր այս քաղաքականությունից՝ նույնիսկ այս գործառույթի ներդրումից առաջ կորպորացիան հորդորեց չհրաժարվել վերահսկողությունից՝ համապատասխան գովազդ և նորություններ ստանալու համար: Այժմ Facebook-ի և Instagram-ի հավելվածներում սկսել է ծանուցում հայտնվել, որով օգտվողներին խորհուրդ են տալիս միացնել գովազդին հետևելու հնարավորությունը: Փաստերի թվում են՝ ավելի համապատասխան գովազդներ դիտելու, փոքր բիզնեսին աջակցելու և Facebook-ին / Instagram-ին անվճար մնալուն օգնելու հնարավորությունները:
Հետաքրքիր է, որ մինչ 2019 թվականը Facebook-ի կայքում կար մի գրություն, որ այս սոցիալական ցանցն «անվճար է և միշտ կմնա այդպիսին»:
Դժվար է ասել, եթե Facebook-ն իսկապես մտածում է վճարել այս սոցիալական ցանցերի համար՝ ի վերջո, բոլորը սովոր են, որ դրանց հասանելիությունը ոչինչ չի պահանջում, և օգտագործման համար նույնիսկ փոքր վճարը կարող է դժգոհություն առաջացնել օգտվողների շրջանում: Բացի այդ, գովազդին հետևումը դեռ արգելափակված է միայն iOS-ում։ Տարօրինակ կլինի, եթե գովազդային բյուջեների արտահոսքի պատճառով մուտքը վճարովի լինի բոլորի համար:
Սիրարփի Աղաբաբյան