Այնուամենայնիվ, դժվար է խոսել վստահության խախտման մասին:
Ըստ Wall Street Journal-ի նոր զեկույցի, գովազդային ընկերությունները խոսում են անմիջապես Apple-ից գովազդային տարածք գնելու անսպասելի օգուտի մասին: Կորպորացիան պատրաստ է զեկույցներ ներկայացնել արշավների կատարման վերաբերյալ, նույնիսկ, եթե օգտվողները որոշեն անջատել գովազդի հետևումը iOS 14.5-ում:
Օրինակ, App Store-ում գովազդային տարածք գնելիս մշակողները կարող են հիմնական տեղեկություններ ստանալ օգտագործողի վարքի մասին: Մասնավորապես, նրանք կարող են պարզել, թե ինչ տեսակի գովազդ է տեսել օգտվողը և ինչ հիմնաբառեր է գրել որոնման տողի մեջ:
Հարկ է նշել, որ առավելագույնը, որ մշակողները կարող են անել ստացված տվյալների հիման վրա, տղամարդկանց և կանանց լսարանի հարաբերակցությունը պարզելն է` «գուշակելով» Apple ID-ի հաշիվների անունները: Մշակողները չեն ստանում գովազդի նույնացուցիչը, ուստի նրանք չեն կարողանա լրացուցիչ տեղեկություններ գտնել ձեր մասին:
Միևնույն ժամանակ, iOS-ում միջնորդների միջոցով գովազդ գնելու ժամանակ հաճախորդը կկարողանա դիտել կատարողականի վիճակագրությունը միայն երեք օր անց, և նրանց համար նույնիսկ ավելի քիչ տեղեկատվություն է հասանելի: Բացի այդ, Apple Search Ads-ի միջոցով գովազդներ գնելիս կարող եք օգտագործել թիրախավորման հիմնական տեխնիկան, օրինակ՝ A ծրագրի գովազդը ցույց տալ միայն այն օգտվողներին, ովքեր ունեն B հավելված:
Wall Street Journal-ը հայտնում է նաև, որ ապագայում Apple-ը նախատեսում է ընդլայնել իր գովազդային համակարգը և սկսել գովազդ վաճառել News and Stock հավելվածներում:
Սիրարփի Աղաբաբյան