ՀՀ կառավարությունը «Հայաստանի Հանրապետությունում սեղմված բնական կամ հեղուկացված նավթային գազով աշխատելու համար ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա գազաբալոնային սարքավորումների տեղադրման և (կամ) գազաբալոնների պարբերական վկայագրման գործունեության իրականացման լիցենզավորման կարգը և լիցենզիայի ձևը հաստատելու մասին» որոշման նախագիծ է ներկայացրել:
«Կարգավորման նպատակը և բնույթը» բաժնում նշվում է, որ գազաբալոնների տեղադրումը և պարբերական վկայագրումը ներառվել է լիցենզավորման ենթակա գործունեության տեսակների ցանկում՝ «Լիցենզավորման մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու մասին» 2021 թվականի հունվարի 20-ի օրենքի համաձայն (20.01.21 ՀՕ-47-Ն):
Սույն նախագծով կանոնակարգվում է Հայաստանի Հանրապետությունում սեղմված բնական կամ հեղուկացված նավթային գազով աշխատելու համար ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա գազաբալոնային սարքավորումների տեղադրման և (կամ) գազաբալոնների պարբերական վկայագրման գործունեության իրականացման լիցենզավորումը:
Նախագիծը մշակել է Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության ավտոմոբիլային տրանսպորտի քաղաքականության, լիցենզավորման և թույլտվությունների վարչությունը:
«Էքսպերտ թեչ» գազաբալոնային սարքավորման փորձարկման, տեղակայման և սերտիֆիկացման ընկերության տնօրեն Մկրտիչ Տիգրանյանի կարծիքով՝ այսկերպ գազաբալոնային ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործման անվտանգությունը կբարձրանա:
«Նախագծի հիմքում այն է, որ բոլոր բալոնները պետք է փորձարկված լինեն, և երբ վարորդները բոլորը սկսեն տանել փորձարկման: Հի՞ն գազաբալոններ են, թե՞ նոր՝ դա նշանակություն չունի, պետք է բերեն փորձարկման, որից հետո կպարզվի՝ դրանք խոտանման ենթակա՞ են, թե՞ ոչ»,- 168.am-ի հետ զրույցում մանրամասնեց Մկրտիչ Տիգրանյանը:
Հարցին՝ նախքան նախագիծը՝ վարորդներն ի՞նչ հաճախականությամբ էին ստուգման տանում գազաբալոնները, նա պատասխանեց.
«Ընդհանրապես չէին բերում: Վարորդների գերակշիռ մասը բալոնները չփորձարկված վիճակում է վարում: Ենթադրում եմ, որ երբ այս նախագիծն ընդունվի, ինչ-որ բան կփոխվի, ու որոշ քանակության խոտան գազաբալոնները, որոնք հիմա շահագործվում են, ի հայտ կգան ու հետագայում չեն օգտագործվի: Սրանով ինչ-որ մի ձևով վտանգի ռիսկը կպակասի, քանի որ չփորձարկված գազաբալոնները հաճախ մեքենաների պայթելու պատճառ էին հանդիսանում»:
Հավելենք, որ գազաբալոնների ստուգման համար պահանջվող գումարը 10.000-12.000 դրամ է՝ 2 տարվա համար:
Անի Կարապետյան