Google-ը կրկին մեղադրվում է լրտեսության մեջ
Advertisement 1000 x 90

Google-ը կրկին մեղադրվում է լրտեսության մեջ

Այս անգամ՝ ԱՄՆ-ում: Ընկերության դեմ դատական ​​հայց են ներկայացրել միանգամից ԱՄՆ երեք նահանգների գլխավոր դատախազները և Կոլումբիայի շրջանի իշխանությունները։ Alphabet-ի մայր կորպորացիան մեղադրվում է Google հավելվածի օգտատերերի գաղտնի հսկողության մեջ։

Հերթական լրտեսական սկանդալը, ըստ CNN-ի, բռնկվել է այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ քաղաքացիները սկսել են իրենց սմարթֆոնների և պլանշետների վրա նկատել, այսպես կոչված, նպատակային գովազդներ՝ կախված գտնվելու վայրից։ Չնայած նրանք, ինչպես ասում են, չեն պատվիրել այս ուտեստը։ Ըստ հայցվորների՝ Google-ը հոգեբանորեն ճնշում է գործադրում իր հաճախորդների վրա, երբեմն՝ իբր աննկատ, իսկ երբեմն էլ՝ շատ աներեսաբար՝ առաջարկելով միացնել աշխարհագրական դիրքը: Նման գործողությունների իրական փաստը հակասում է Միացյալ Նահանգների առանձին նահանգների օրենքներին:

Արտասահմանյան արդարադատության մարմինները, ակնհայտորեն, ոչ առանց պատճառի, կարծում են, որ նույնիսկ այնպիսի աննշան թվացող մանրուք, ինչպիսին է ձեր սիրելի գաջեթի պաստառի գույնը, կարող է ազդել որոշումների կայացման վրա և խրախուսել իր տիրոջը որոշակի գործողություններ կատարել: Այսպիսով, օրինակ, ընկերությունը մեղադրվում է այն բանի համար, որ մուգ թեմաները, որոնք պաշտոնապես խնայում են amoled  մատրիցաներով էլեկտրոնային սարքերի մեծ մասի մարտկոցը, ազդում են օգտվողների ենթագիտակցության վրա: Մասնավորապես, դրանք թույլ են տալիս համաձայնություն ստանալ գտնվելու վայրը միացնելու համար։

Բայց ոչ միայն ենթագիտակցության վրա ազդելն է խնդիրը: Ըստ հայցվորների՝ ամենահամառ օգտատերերը բառացիորեն նեղվել են Google-ի կողմից նյարդայնացնող հիշեցումներով այս կամ այն ​​սարքին աշխարհագրական տեղաբաշխման հասանելիություն ապահովելու անհրաժեշտության մասին: Իբր թե  ավելի հեշտ է խորհուրդներ ստանալ գոնե բնիկ Google Maps հավելվածից։ Եթե ​​հաճախորդը համաձայնում էր (և շատերը սեղմում էին «Այո»՝ պարզապես էկրանի վրա մշտապես ընդգծված երկխոսությունը վերջապես թաքցնելու համար), աշխարհագրական տվյալներն օգտագործվում էին տխրահռչակ նպատակային գովազդի հետագա ընտրության համար: Այնուամենայնիվ, որոշ օգտատերեր պատահաբար համաձայնել են գաղտնազերծել իրենց դիրքերը, այդպիսով նրանց կորպորացիան կարող է մոլորեցնել նրանց և «լրտեսել» նման անուշադիր օգտատերերին, ասվում է հայցի մեջ։

Այնուամենայնիվ, գաջեթների սիրահարներն ունե՞ն ընտրություն: Կոլումբիայի շրջանի իշխանությունները համոզված են՝ ընտրություն չի եղել և չի լինի։ Նրանց կարծիքով՝ Google-ի արտադրանքի ցանկացած օգտատեր իրականում չի կարող խոչընդոտել ընկերությանը՝ հավաքել և վերլուծել իր անձնական տվյալները: Չնայած վերջին տարիներին մեկնարկել է տեղեկատվական արշավ, որի նպատակն է համոզել սովորական գաջեթների սեփականատերերին, որ իրենք են կարողանում հուսալիորեն պաշտպանել իրենց ողջ կարևոր տեղեկատվությունը։

Հիշեցնենք, որ սա հեռու է օգտատերերի անձնական տվյալների անօրինական արտահոսքի հետ կապված առաջին սկանդալից։ Նախկինում նույն Google ընկերությունը, օրինակ, մեղադրվում էր Եվրոպայում նման տեսակի լրտեսության մեջ։ Apple-ը նույնպես ներգրավված է եղել նմանատիպ սկանդալների մեջ։ Բայց արժե՞ արդյոք, որ օգտատերերը պայքարեն դրա դեմ: Թե՞ ժամանակն է ընտելանալու այն մտքին, որ հենց որ վերցնում ես ժամանակակից գաջեթը, ինքնաբերաբար դառնում ես բաց «հասարակության և նոր առաջարկների համար»։

Սիրարփի Աղաբաբյան