Չինական ընկերությունը խոստանում է «կենաց-մահու պատերազմ»։
Xiaomi-ն մտադիր է համալրել ԱՄՆ-ի շուկայի լավագույն սմարթֆոնների հատվածը՝ Apple-ի հետ անմիջականորեն մրցակցելու համար։ Այս մասին հայտարարել է ընկերության հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Լեյ Ջունը։
Նա հավելել է, որ Xiaomi-ն նախատեսում է երեք տարվա ընթացքում դառնալ սմարթֆոնների աշխարհի խոշորագույն մատակարարը և արտադրանքի որակով հավասարվել iPhone արտադրողին։
Նախկինում Չինաստանից գլխավոր մրցակցի տեղը զբաղեցնում էր Huawei-ը, սակայն ամերիկյան կարգավորիչների հետ խնդիրների պատճառով այն ստիպված էր լքել ԱՄՆ-ը։
Վերջին երկու տարիներին Xiaomi-ն, ինչպես և Apple-ը և շատ այլ արտադրողներ պայքարում էին մատակարարման շղթայի հետ կապված խնդիրների դեմ: Սա խոչընդոտեց ընկերության ընդլայնմանը և արտասահմանյան շուկաների ընդլայնմանը: Սակայն 2021 թվականի երկրորդ եռամսյակում ապրանքանիշի գաջեթների վաճառքն առաջին անգամ գերազանցեց Apple-ի արդյունքները։
Իր հերթին՝ Apple-ը 2021 թվականի չորրորդ եռամսյակում առաջ է անցել չինական Vivo-ից՝ դառնալով սմարթֆոնների լավագույն ապրանքանիշը Չինաստանում վեց տարվա ընթացքում առաջին անգամ:
Այժմ Xiaomi-ն ցանկանում է հեռու մնալ չինական սմարթֆոնների այլ ապրանքանիշերից, ընդգծել իր գաջեթների առանձնահատկությունները և կենտրոնանալ օգտատերերի փորձի վրա: Առաջիկա երեք տարիների ընթացքում ընկերությունը նախատեսում է Չինաստանում բացել 20000 նոր խանութ՝ երեք անգամ ավելի, քան այժմ: Բացի այդ, մինչև 2027 թվականը Xiaomi-ն շուրջ 16 միլիարդ ԱՄՆ դոլար կներդնի հետազոտությունների և զարգացման մեջ։
Սիրարփի Աղաբաբյան