Իլոն Մասկը ծաղրում է աշխարհը «X» հավելվածով
Advertisement 1000 x 90

Իլոն Մասկը ծաղրում է աշխարհը «X» հավելվածով

Թվում է, թե նոր ծառայությունը կլինի չինական WeChat սուպերհավելվածի անալոգը։

Ամերիկացի ձեռներեցը թվիթ է հրապարակել, որում ասվում է, որ Twitter-ի գնումը «X կառուցելու արագացուցիչ է, հավելված՝ ամեն ինչի համար»։ Իհարկե, Մասկի շատ երկրպագուներ մտածում էին, թե որն է խորհրդավոր «X» հավելվածը, և երբ այն հասանելի կլինի օգտատերերին:

Ցավոք, ծառայության վերաբերյալ ստույգ տվյալներ դեռ չկան, սակայն Bloomberg-ն առաջարկում է, որ այն կարող է դառնալ նոր սուպերհավելված։ Սա մեկ էկոհամակարգում ընտրանքների ընդլայնված փաթեթով հավելվածների անունն է: Այսինքն՝ օգտատերը կարող է դրանցում շփվել, ուտելիք պատվիրել, համերգի տոմսեր գնել և շատ ավելին անել։

Նախկինում միլիարդատերն արդեն հիացել է չինական Tencent ընկերության հիմնական զարգացմամբ՝ WeChat սոցիալական ցանցով, որն ի վերջո վերածվել է Ասիայի ամենահայտնի սուպերհավելվածի։

Ահա WeChat-ի հինգ առանձնահատկություններ, որոնք կարող են ծառայել որպես «X» Մասկ հավելվածի ձևանմուշ։

Դա շատ ավելին է, քան սոցիալական ցանցը։ Իսկական սուպեր հավելված։ Հարյուր միլիոնավոր մարդիկ ամեն օր օգտվում են WeChat-ից՝ ճամփորդություններ պատվիրելու, ռեստորանային ամրագրումներ կատարելու և սնունդ պատվիրելու համար: Դա հնարավոր է «վիջեթների» կամ թեթև հավելվածների դինամիկ ցանցի շնորհիվ, որոնք ուղղակիորեն միանում են WeChat ինտերֆեյսին:

WeChat-ը ֆինտեխ հսկա է, Չինաստանի խոշորագույն վճարային և առցանց ֆինանսական ցանցերից մեկը: Օգտատերերը գումար են ուղարկում միմյանց, պարտքով վերցնում, վճարում ապրանքների և ծառայությունների համար։

Այն երկրի ամենահայտնի լրատվական և ժամանցային պորտալներից մեկն է: Գնալով մարդիկ հիմնական նորությունները կարդում են այնտեղից։

Բիզնեսները նույնպես օգտագործում են սուպերհավելվածը: WeChat մինի ծրագրերի արժեքը  գնահատվում է մոտ 240 միլիարդ դոլար։

WeChat-ը գործում է որպես միանգամյա ծառայություն, որը միավորում է Facebook-ի, Twitter-ի, Uber-ի, Instagram-ի և Substack-ի հզորությունը։

Օգոստոսին Tesla-ի բաժնետերերի տարեկան ժողովում Մասկն ընդգծել է, որ ինքը շատ է օգտագործում Twitter-ը և ունի գաղափարներ, թե ինչպես կարելի է հարթակն «արմատապես ավելի լավը» դարձնել։ Նա Twitter-ի համար իր հավակնությունները համեմատեց X-ի տեսլականի հետ՝ ֆինանսական ընկերության հետ, որը նա հիմնել է 1999 թվականին:

Սիրարփի Աղաբաբյան