Հոգեբան Անաստասիա Էկուշևսկայան «Իզվեստիա»-ին տված հարցազրույցում նշել է դպրոցում երեխայի վատ առաջադիմության հիմնական պատճառները: Նա ծնողներին որոշ խորհուրդներ է տվել, որոնք կօգնեն բարելավել վատ կատարողականը:
«Ամենաառողջ մոտեցումը հավասարակշռություն գտնելն է. կարևոր է երեխաներին սովորեցնել կրթության արժեքը՝ միաժամանակ խրախուսելով նրանց հետաքրքրասիրությունն ու անկախությունը, և ցույց տալ, որ սերը նրանց նկատմամբ կախված չէ գնահատականներից», – ասել է նա:
Միաժամանակ մասնագետը պարզաբանել է, որ վատ գնահատականները միշտ չէ, որ վկայում են վատ առաջադիմության մասին, բայց կարող են վկայել անուշադրության մասին։ Այնուամենայնիվ, նա խորհուրդ է տվել ավելի մոտիկից նայել օրագրի սովորական երկուսին, քանի որ դրանք համակարգված հիմունքներով միանգամից մի շարք խնդիրների ազդանշան են տալիս:
Այսպիսով, երեխան կարող է կորցնել հետաքրքրությունը սովորելու նկատմամբ ոչ ճիշտ կառուցվածքային ուսուցման համակարգի դեպքում, երբ նա զգում է ուսուցչի ուշադրության պակասը և վատ հարմարվողականության պատճառով չի հասկանում նյութը:
Բացի այդ, խնդիրը կարող է զարգանալ աշակերտի անկախության ցածր մակարդակի և իր ժամանակը տնօրինելու անկարողության ֆոնին: Բացի այդ, գնահատականների վրա հիմնված կոնֆլիկտները՝ ընտանիքում, ուսուցիչների կամ հասակակիցների հետ, կարող են սրել իրավիճակը:
Այս դեպքում հոգեբանը խորհուրդ է տալիս տանը չօգտագործել «գերազանցիկ աշակերտները լավն են, իսկ թերացողները՝ վատը» վերաբերմունքը։ Այս դեպքում վատ առաջադիմությամբ երեխաները կարող են սկսել իրենց թերարժեք զգալ և տառապել ինքնագնահատականի պակասից:
Էկուշևսկայան ընդգծել է, որ հատկապես կարևոր է ճնշում չգործադրել երեխայի վրա և սովորեցնել նրան ադեկվատ ընկալել հաջողություններն ու անհաջողությունները՝ վերջիններիս մեջ տեսնելով հետագա զարգացման հնարավորություն։