Նոր և պահանջված մասնագիտություններ, որոնց կարելի է տիրապետել և կիրառել հեռավար կարգով
Advertisement 1000 x 90

Նոր և պահանջված մասնագիտություններ, որոնց կարելի է տիրապետել և կիրառել հեռավար կարգով

Անընդհատ փոփոխվող սոցիալական և տնտեսական զարգացումները ստիպում են մեզ վերանայել հաջողակ կարիերայի գաղափարը: Լինել գիտակ և պահանջված մասնագետ, կարողանալ հեռավար աշխատել և միևնույն ժամանակ ազատ լինել գործընկերների և հաճախորդների ընտրության հարցում։

Կենսաէթիկայի մասնագետ

Գիտության և բժշկության ակտիվ զարգացումը մարդկությանը բազմաթիվ նոր մարտահրավերներ է նետում, այդ թվում՝ բարոյական: Բիոէթիկայի մասնագետը ծառայում է որպես կապող օղակ հիվանդի, նրա հարազատների, բժիշկների և իրավաբանների միջև հակասական հարցերը լուծելու համար: Նրա փորձը կարևոր է այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են գենետիկական ճարտարագիտությունը, վերարտադրումը ( փոխնակ մայրություն), փոխպատվաստումը և օրգանների նվիրատվությունը, հոգեբուժությունը, ինչպես նաև էվթանազիայի յուրաքանչյուր առանձին դեպք: Կենսաէթիկայի գրագետ մասնագետը յուրաքանչյուր դեպք օգտագործում է որպես առիթ հետագա հետազոտությունների համար: Այն միջդիսցիպլինար մասնագիտություն է, ուստի մասնագետը պետք է կարողանա մտածել լայն և համակարգված, հասկանալ բժշկությունն ու իրավունքը։

Խաղավար

Մանկավարժության, հոգեբանության և քոուչինգի խաչմերուկում առաջացավ նոր մասնագիտություն, որն անվանվեց խաղավար։ Խաղավարը օգտագործում է թվարկված բոլոր մասնագիտությունների հմտությունները՝ մեծահասակների հետ տրանսֆորմացիոն խաղեր և թրեյնինգներ անցկացնելու համար։ Միևնույն ժամանակ, խաղային պրակտիկանտը պետք է կարողանա աշխատել ինչպես ֆիզիկական, այնպես էլ վիրտուալ իրականության մեջ, ունենա հաղորդակցման և կազմակերպչական առաջադեմ հմտություններ, կարողանա զրոյից ստեղծել խաղային միջավայր և միևնույն ժամանակ հստակ բացատրել կանոնները հաճախորդին:

Մասնագիտության առավելությունն այն է, որ դրանում հաջողությունը կախված է ճկուն հմտություններից, այլ ոչ թե խորը ակադեմիական գիտելիքներից: Եթե ​​դուք արդեն ունեք հումանիտար կամ հոգեբանական բարձրագույն կրթություն, բավական է անցնել մասնագիտացված դասընթացներ։

Մարքեթոլոգ

Եթե ​​դուք սիրում եք վաճառքը և այն ամենը, ինչ կապված է դրա հետ, ապա այս մասնագիտությունը ձեզ համար է: Ինտերնետային շուկայավարները տարեցտարի ավելի մեծ պահանջարկ են վայելում, քանի որ առցանց վաճառքները մեծանում են: Նման մասնագետը լավ տիրապետում է վեբ վերլուծությանը, գովազդային արշավներ կազմակերպելուն և SEO-ին:

Մասնագիտությանը տիրապետելու համար անհրաժեշտ է՝

ուսումնասիրել շուկան, վերլուծել թիրախային լսարանը և մրցակիցներին,

պատկերացնել թիրախային լսարանի պահանջարկը,

հասկանալ արտադրանքի տնտեսությունը,

ընտրել խթանման գործիքներ և ալիքներ,

ստեղծել շուկայավարման պլան,

գնահատել գովազդային արշավների արդյունավետությունը։

SMM մենեջեր

SMM մենեջերն աշխատում է սոցիալական ցանցերի հետ, զբաղվում է բիզնեսի առաջմղմամբ: Նա ոչ միայն գրում է և ընտրում նկարներ, այլև ղեկավարում է ամբողջ նախագիծը՝ բյուջետավորումից մինչև գովազդային արշավներ։

Անհրաժեշտ հմտություններն են՝

աշխատել տեքստերի, լուսանկարների և տեսանյութերի հետ,

երթևեկություն դեպի նախագիծ,

մշակել սոցիալական մեդիայի ռազմավարություն,

ստեղծել նպատակային և համատեքստային գովազդ,

գնահատել ծախսերը և կազմել նախահաշիվներ:

Թարգեթոլոգ

Թիրախագետը զբաղվում է սոցիալական ցանցերում գովազդի տեղադրմամբ։ Նման մասնագետը պատասխանատու է ապահովելու, որ գովազդը ցուցադրվի մարդկանց որոշակի շրջանակի, ովքեր կարող են հետաքրքրված լինել ծառայություններով, ապրանքներով կամ բովանդակությամբ:

Անհրաժեշտ է առանձնացնել գովազդներ որոշակի թիրախային լսարանի համար,

կառավարել բյուջեն,

ստեղծել վաճառքի տեքստեր գովազդի համար,

անցկացնել վերլուծություն։

Վերը թվարկված մասնագիտությունները կարելի է ձեռք բերել սեղմ ժամկետներում՝ դասընթացների, սեմինար – քննարկումների միջոցով՝ խնայելով ռեսուրսներ և ժամանակ։