Ռուսական խոշորագույն առցանց առևտրային հարթակ Wildberries-ը հայտարարել է ապրանքների վարկանիշի հաշվարկման նոր համակարգի գործարկման մասին։ Այժմ՝ հրապարակումից երեք ամիս անց, ապրանքի մասին ակնարկն օրեցօր կդառնա ավելի ու ավելի քիչ նշանակալից, և դրա ազդեցությունը ապրանքի վարկանիշի վրա կնվազի։
Միևնույն ժամանակ, 15 ամենաթարմ ակնարկները միշտ ավելի շատ կազդեն վարկանիշի վրա, քան մյուսները: Ինչպես նշել են մամուլի ծառայությունում, թարմացումը թույլ կտա պահպանել ընթացիկ վարկանիշները տեսականու մեջ։
Հիշեցնենք, որ հունվարի 15-ին Wildberries-ը ներկայացրեց գնումների չեղարկման կոճակը, որը թույլ է տալիս չեղարկել առաքումը, բայց միայն պատվերը տեղադրելուց հետո մեկ ժամվա ընթացքում կամ մինչև դրա հավաքումը:
Առաջին փուլում այդ գործառույթը հասանելի կլինի այն օգտատերերին, որոնք ապրանքներ են գնում հետվճարային հիմունքով, իսկ ապագայում կոճակի միջոցով պատվերը չեղարկելու հնարավորությունը հասանելի կդառնա բոլոր հաճախորդներին։ Բացի այդ, սկզբում նոր տարբերակը հասանելի կլինի միայն այն վաճառողների ապրանքների համար, որոնք ապրանքները պահում են իրենց սեփական պահեստներում։
Ըստ Wildberries-ի՝ չեղարկման գործառույթը կօգնի նվազեցնել պատահական պատվերների քանակը. եթե հաճախորդը սխալ հասցե է ընտրել, պատահաբար է պատվիրել կամ սխալվել է ապրանքների քանակի հարցում: