Բարությունը ձեզ ավելի երջանիկ կդարձնի, քան բարձր աշխատավարձը
Advertisement 1000 x 90

Բարությունը ձեզ ավելի երջանիկ կդարձնի, քան բարձր աշխատավարձը

Աշխարհը կարող է թվալ սառը, վախեցնող և դաժան, բայց եթե բաց լինեք, կարող եք տեսնել, որ այնտեղ շատ բարություն կա:

Համաշխարհային երջանկության զեկույցը, որը հրապարակվում է ամեն տարի Երջանկության միջազգային օրը, երջանկության և բարեկեցության գլոբալ վերլուծություն է Gallup-ի, Օքսֆորդի համալսարանի բարեկեցության հետազոտական ​​կենտրոնի և ՄԱԿ-ի Կայուն զարգացման լուծումների ցանցի կողմից:

Այս տարվա զեկույցում առանձնահատուկ ուշադրություն է հատկացվում բարեգործական գործողություններին և նրան, ինչ մարդիկ ակնկալում են իրենց համայնքներից: Տվյալների համաձայն՝ երկրագնդի բնակչության 70%-ը վերջին մեկ ամսվա ընթացքում կատարել է առնվազն մեկ բարի գործ։

«Սա, իսկապես, մեծ թիվ է»,-ասում է զեկույցի համահեղինակ և Տորոնտոյի համալսարանի հոգեբանության դոցենտ Ֆելիքս Չյունգը: «Մենք պետք է պարզապես նայենք այդ թվին և մեզ լավ զգանք: Մեր շրջապատի տասը հոգուց յոթն ինչ-որ լավ բան է արել… վերջին մեկ ամսվա ընթացքում»:

Լավ գործեր անելու այս միտումը նվազել է COVID-19 համաճարակի ընթացքում աճից հետո, բայց դեռևս բարելավում է նախաշրջափակման մակարդակների համեմատ:

«Չնայած աշխարհն այժմ բավականին դժվար վայր է թվում, հաճելի է իմանալ, որ մարդիկ բարի և առատաձեռն բաներ են անում», – ասում է Բրիտանական Կոլումբիայի Սայմոն Ֆրեյզերի համալսարանի սոցիալական հոգեբանության պրոֆեսոր և «World Happiness Report»-ի խմբագիր Լարա Ակնինը:

Կան ապացույցներ, որ բարիք գործելն օգնում է թե՛ ստացողին, թե՛ տվողին ավելի երջանիկ զգալ, և նվիրելը կարող է առանցքային քայլ լինել ձեր երջանկությունն ու ընդհանուր երջանկությունը բարելավելու համար:

Նվիրատվություն կատարելը, մեկ ժամ կամավոր լինելը կամ որևէ այլ փոքր բարի գործով զբաղվելը կարող է աննշան թվալ այն մեծ բաների ցանկում, որոնք երջանկացնում են մարդուն, բայց տվյալները այլ բան են ասում:

Առատաձեռն արարքներն ավելի են մեծացնում երջանկության մակարդակը, քան ավելի բարձր աշխատավարձ ստանալը:

Գիտնականները գիտափորձ են անցկացրել համալսարանական շենքերում. Մասնակիցներին տրվել է մի փոքր գումար՝ մոտ 2-5 դոլար, և ասվել, որ այն ծախսեն իրենց կամ մեկ ուրիշի վրա: Այնուհետև չափվել են մարդկանց անմիջական հուզական ռեակցիաները: Նրանք, ովքեր փող են ծախսել ուրիշի վրա, հայտնել են երջանկության ավելի բարձր մակարդակի մասին, քան այն մարդիկ, ովքեր փող են ծախսել իրենց վրա»: