Տելեկոմունիկացիայի փորձագետները արդեն վաղուց նշում են, որ ավանդական զանգերը շուտով իրենց տեղն են զիջելու VoIP հեռահաղորդակցության տեսակին, կամ պարզապես մեսինջերներին: Տեքստային հաղորդագրությունն արդեն գրեթե չի օգտագործվում, իսկ ձայնային կապի «մայրամուտը» մոտեցավ բոլորիս հայտնի Viber-ի, Facebook messenger-ի, WhatsApp-ի հաջող տարածումից հետո: Ամեն դեպքում մեսինջերներով կապը առաջնային չի դեռևս, քանի որ դրանք ավանդական կապի նման հուսալի չեն: Բոլոր օգտատերերն էլ գիտեն, որ մեսինջերով զանգի դեպքում, երբեմն կապը կտրտվում է, կամ «սառում»:
Շուկայում առկա այս խնդիրը նաև հայ մասնագետների ուշադրությունն է գրավել: 2013թ-ին մի խումբ հայ ծրագրավորողներ, ովքեր այդ ժամանակ արդեն ունեին stream control protocol-ի սեփական արտադրության տեխնոլոգիան մտադրվեցին լուծել մեսինջերների զանգի որակի խնդիրը, և արդյունքում 2015թ-ին մեսինջերների համաշխարհային շուկայում ներկայացվեց «Zangi» մեսինջերը: «Մենք նկատեցինք, որ մարդկանց կողմից մեսինջերների զանգ կատարելու ֆունկցիայի քիչ կիրառումը հուսալիության պակասն էր, և մինչև այժմ էլ դա է հիմնական խնդիրը: Թիմի նպատակ դրեց լուծել հենց այդ ամենաբարդ խնդիրը, արդյունքում մենք մեր սեփական տեխնոլոգիայով ստեղծեցինք ներկայումս ամենաթույլ ինտերնետով, աշխարհում ամենաորակյալ ձայնային կապն ապահովող մեսինջերը՝ Zangi-ն: Մեր մեսինջերով 1 ՄԲ ինտերնետով կարելի է խոսել 7 րոպե: Սա մի քանի անգամ գերազանց ցուցանիշ է, քան Viber-ի, Facebook Messenger-ի, WhatsApp-ի ցուցանիշներից: Zangi-ով կարող ենք կապ հաստատել 2G/EDGE կամ շատ թույլ Wi-Fi սիգնալի դեպքում: Այս «շքեղությունը» գրեթե ոչ մի մեսինջեր չի կարող թույլ տալ»,- NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց «Zangi»-ի տնօրեն Վահրամ Մարտիրոսյանը:
Փորձագետների կարծիքով՝ մեսինջերները շուկայում հայտնվելուց սկզբնական շրջանում ուշադրություն չեն դարձնում թույլ կապի դեպքում մեսինջերի աշխատանքի վրա, քանի որ դրանք թողարկվում են զարգացած երկրներում, որտեղ ինտերնետը ավելի արագ է, ու տարածված, քան, օրինակ, Հայաստանում, չնայած հայաստանյան կապի արագությունն ու որակը համեմատելի է արևելաեվրոպական երկրների ցուցանիշներին, իսկ մերձավորարևելյան, աֆրիկյան երկրները զիջում են Հայաստանին մի քանի անգամ:
Թերևս այս է նաև պատճառներից մեկը, որ ներկայումս Zangi-ի 1 մլն ակտիվ օգտատերերի զգալի մասը Մերձավոր Արևելքից է: «Zangi-ի ակտիվ օգտատերերի աշխարհագրությունը չափազանց լայն է, սակայն մեծ տեղ է զբաղեցնում Հայաստանը, Ռուսաստանը եւ Մերձավոր Արևելքը: Ընդլայնվելու հնարավորությունները չափազանց շատ են, քանի որ իսկապես լավ որակ ենք ապահովում, քան մրցակից մեսինջերները: Ճիշտ է մենք էլ իդեալական չենք, սակայն այս պահին առաջատար ենք որակով, և անընդհատ աշխատում ենք խոտանները ֆիքսելու ուղղությամբ: Մեր դիրքերը ամուր են նաև այն պատճառով, որ մենք սեփական պլատֆորմի վրա ենք աշխատում, ինչի հնարավորությունը չունեն շատ այլ մեսինջերներ»,- նշեց Մարտիրոսյանը:
Ըստ նրա՝ նույնիսկ պատրաստ են ընդունել մարտահրավեր օգտատերերի կողմից: Օրինակ կարող են օգտատիրոջ հրավերով այցելել այնպիսի բնակավայր, որտեղ ինտերնետը թույլ է, և այլ մեսինջերներով զանգ կատարել կամ հնարավոր չէ, կամ գրեթե հնարավոր չէ, և ապացուցել, որ Zangi-ն կարող է հուսալի կապուղի լինել նաև բարդ իրավիճակում:
«Կցանկանայի, որ հայաստանյան օգտատերը Zangi-ն վերաբերեր նաև որպես Հայաստանյան հաջողված ու միջազգային չափանիշներով առաջատար արտադրանքի: Zangi-ի հայկականությունն ընդգծելու համար նույնիսկ հայերեն սթիկերներ ենք թողարկել, որոնք մեր իրականությունից են վերցված ու ինչպես մեսինջերը՝ անվճար են»,- ասաց Մարտիրոսյանը:
Սթիքերների օգտագործումը թողնում ենք հայաստանցի օգտատիրոջ ցանկությանը, սակայն կարող ենք նշել, որ դրանք իսկապես թեմատիկ են ու շատ լավ իրականացված: