Բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելը բրենդի զարգացման ամենակարևոր քայլերից մեկն է։ Ի՞նչ ռազմավարություններ կարելի է կիրառել լավ արդյունքներ գրանցելու համար։
Եկեք տեսնենք, թե ինչ ռազմավարություններ են կիրառում մեր մասնագետները։
1. Տիգրան Մկրտչյան, Ucom, Medium
Quora-ով փորձել եմ Եվրոպայում գտնվող մի բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնել բոլգի հրապարակումների միջոցով: Ընկերության բլոգում արել եմ հրապարակումներ, որտեղ խորհուրդներ (tips, how-to, DIY) էին ընկերության փորձագետներից: Այդ հրապարակումները FB գովազդի միջոցով տեսնում էին թիրախային լսարանի օգտատերերը: 3–4 նման հրապարակումներից հետո, թիրախային լսարանը (նաև remarketing-ի միջոցով) տեսնում էր արդեն պաստառի (banner) տեսքով ծառայությունից օգտվելու առաջարկ:
Զուգահեռ օգտագործել եմ նաև Google Search Ads: Արդյունքները չափել եմ այս գործիքներով՝ MOZ, Google Analytics, Hotjar, Google Console, Yandex Metrics.
Ամբողջ տրամաբանությունը հետևյալն էր. ընկերությունը դիրքավորել որպես ոլորտում փորձագետ, այնուհետև կոնվերսիա ապահովել:
2. Սամվել Մարտիրոսյան, Banman.am
Ամենակարևորը հետաքրքիր բովանդակությունն է և դինամիկ փոփոխությունները։ Դրանց պետք է անընդհատ հետևել անալիտիկ գործիքներով։ Սոցիալական մեդիաներում լուծումների յուրահատկությունը այն է, որ երբեք բոլոր հարթակներում չի կարելի տեղադրել կլոնավորված բովանդակություն, այլ անհրաժեշտ է ամեն հարթակի համար ձևավորել բովանդակությունը՝ ըստ դրա յուրահատկությունների։
3. Սերգեյ Ուսնունց, Skill
2007–2014 թվականներին Telcell ընկերության առաջընթացի հիմքը դարձան դասական PR-ը և BTL-ը: Armenia Lottery-ի դեպքում 2014–2017 թվականներին այդ առաջընթացի համար հիմք ծառայեցին հեռուստատեսությամբ արձակվող խոշոր գովազդային արշավները և վաճառքի կետերում BTL-ը։
Skill.am-ի համար մենք կիրառել ենք SMM-ի, event-մարքեթինգի и PR տեխնոլոգիաների մի խառնուրդ։ Յուրաքանչյուր ընկերության համար անհրաժեշտ է մշակել սեփական ռազմավարությունը, քանի որ մարքեթինգում ունիվերսալ ռազմավարություններ գոյություն չունեն։
Ամբողջությամբ՝ romarketing.am