Ֆրանսիական Chanel խորհրդանշական նորաձեւության տունը թողարկում է նոր գիրք, որը կոչվում է «Chanel: The Allure of Makeup»․ այն հարգանքի տուրք է մատուցում գեղեցկության ոլորտում բրենդի հարուստ ու ընդլայնվող ժառանգությանը։
«The Allure of Makeup»-ը պատմում է Chanel-ի գունային գծի մասին՝ 1924 թվականից մինչեւ մեր օրերը: Գիրքն առաջարկում է ակնարկ դեպի ապրանքանիշի էվոլյուցիան, որտեղ ներկայացված են հազվագյուտ գովազդային արշավներ, պոդիումի դրվագներ, կուլիսային կադրեր եւ այլն: Լրագրող Նատաշա Ա. Ֆրեյզերի կողմից գրված գիրքը ոգեշնչված է Chanel-ի բացառիկ, երբեւէ չտեսնված արխիվներից՝ ցուցադրելով ապրանքանիշի հիմնադիր Գաբրիել Շանելի խորհրդանշական կերպարները, ինչպես նաեւ արշավները, որոնք սահմանել են գեղեցկության տասնամյակներ:
1924 թվականին ապրանքանիշը հեղափոխեց գեղեցկության արդյունաբերությունը՝ թողարկելով դիմահարդարման իր առաջին հավաքածուն՝ ստեղծելով Chanel Beauty-ի նորարարական և էլեգանտ գեղեցկությունը, որն այսօր կա: Դասական Rouge Coco շրթներկներից մինչեւ Chanel N°5 խորհրդանշական բույրը, գեղեցկությունը մնացել է ապրանքանիշի հանրաճանաչության մաս՝ շարունակելով ազդել եւ ոգեշնչել սերունդներին: