Customer Journey Map. օգտատիրոջ ուղին դեպի գնում. medium.com
Advertisement 1000 x 90

Customer Journey Map. օգտատիրոջ ուղին դեպի գնում. medium.com

Ինչո՞ւ է կոմպլեքսային մոտեցումը մարքեթինգին համարվում առանցքային պահ օնլայն բիզնեսի համար, և ի՞նչ է իրենից ենթադրում դրա հիմնական մեթոդներից մեկը`հաճախորդի ճանապարհային քարտեզը (customer journey map):

Եկեք հասկանանք)

Ամեն ինչ շատ պարզ է․ օգտատերերի հետ աշխատելու հին մոտեցումը ենթադրում էր, որ հաճախորդի հետ հաղորդակցման բոլոր ուղիները տարանջատված են և օգտատիրոջ՝ դեպի գնումներ ճանապարհը նման է փշոտ ջունգլիների, ուր շատերը բոլորովին չեն հասնում նպատակին: Այսօր նման մոտեցումը ոչ միայն չի աշխատում, այլ ավելին՝ վնաս է հասցնում:

Ով արդեն որսացել է այս թրենդը, արդեն նոր որոշումների փնտրտուքի մեջ է գտնվում, որպեսզի ոչ թե օգտատիրոջը բաց չթողնի վաճառքի ձագարի ամեն մի փուլում, այլ հակառակը՝ մեծացնել կոնվերսիան ամեն հաջորդ քայլում։ Ի վերջո, օնլայն բիզնեսը միջինում կորցնում է օգտատերերի մոտ 97%-ը վաճառքի ձագարի տարբեր փուլերում և դրա հիմնական պատճառը միասնական մոտեցման բացակայությունն է:

Եթե ընկերությունների մեծամասնությունը դեռևս չի միավորել օգտատերերի հետ շփման բոլոր կետերը, ապա այսօր նրանք, առնվազն, ձգտում են դրան:

Այս հոդվածում կնկարագրեմ համընդհանուր մոտեցում, որը կհամապատասխանի յուրաքանչյուրին:

Customer Journey Map-ը քարտեզ է, որում պատկերված է օգտատիրոջ ողջ ուղին՝ Ձեր ընկերության հետ առաջին կոնտակտից (գովազդ, ինտերնետ որոնում և այլն) մինչ գնումը (և հետագա գնումները): Այն ակնառու ցույց է տալիս, թե ինչ մարկետինգային և վաճառքի գործիքներ պետք է կիրառվեն դեպի գնումը, ճամփորդության յուրաքանչյուր փուլում: Քարտեզը ներառում է բոլոր ուղիները, որոնց միջոցով օգտատերը կարող է անցնել. սոցցանցերում գովազդ, լենդինգներ, էլ. փոստի բաշխում, օպերատորի զանգ, կրկնվող գնում և այլն:

Ամբողջությամբ՝ medium.com