NASA-ն հանրությանը խնդրում է գաղափարներ ներկայացնել Մարսի մարդկային առաքելության համար
Advertisement 1000 x 90

NASA-ն հանրությանը խնդրում է գաղափարներ ներկայացնել Մարսի մարդկային առաքելության համար

NASA-ն սկսել է տեղեկատվություն հավաքել արդյունաբերությունից, ակադեմիայից և հանրությունից մարդկանց Մարս հասցնելու հայեցակարգի վերաբերյալ: Փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել մինչև հունիսի 3-ը։

ՆԱՍԱ-ի գաղափարն այն է, որ ապագայում չորս տիեզերագնացներ առաքելության կմեկնեն Մարս: Նրանցից երկուսը վայրէջք կկատարեն Կարմիր մոլորակի մակերեսին և կապրեն ճնշված ռովերում՝ 30 օր կատարելով գիտական ​​գործողություններ։ Մյուս երկու տիեզերագնացները կմնան ուղեծրում։ Այս պահին դա պարզապես հայեցակարգ է, բայց NASA-ն արձագանքներ է փնտրում մարդկանց Կարմիր մոլորակ հասցնելու իր ծրագրերի վերաբերյալ:

Այս ամսվա սկզբին գործակալությունը տեղեկություն էր խնդրել Լուսնի և Մարսի հետազոտության նպատակների մասին։ Դրանք ներառում են 50 պաշտոն՝ կապված տրանսպորտի, բնակարանային, ենթակառուցվածքների, շահագործման և գիտության հետ: Բարձր մակարդակի նպատակներն ընդգրկում են գաղափարների լայն շրջանակ՝ Մարսի մակերևույթի վրա օգտագործելու համար էներգետիկ համակարգերի մշակումից մինչև տիեզերական եղանակի վերաբերյալ տվյալների հավաքագրում և դրա ազդեցությունը տիեզերքի խորը հետազոտության վրա:

NASA-ն կօգտագործի հետադարձ կապը՝ առաջիկա մի քանի տասնամյակների համար իր ծրագրերը ձևավորելու համար: «Այս նպատակները մեզ կնախապատրաստեն առաջին մարդկային առաքելությանը Կարմիր մոլորակի մակերևույթ»,- ասվում է Առաքելության Հետազոտական ​​համակարգերի զարգացման գրասենյակի փոխտնօրեն Ջիմ Ֆրի հայտարարության մեջ: «Նպատակների վերաբերյալ կարծիքները վերանայելուց հետո մենք կաշխատենք մեր գործընկերների հետ՝ քննարկելու առաջարկները և ներկայացնելու առաքելության շրջանակն այս աշնանը»:

Ֆրին կիսվել է տեսլականով, թե ինչպիսին կարող է լինել ապագա անձնակազմի առաքելությունը դեպի Մարս: Ինչպես նախատեսվում էր, այն կտևի 30 օր և կներառի բեռների վայրէջքի մոդուլի և թռիչքի և վայրէջքի մեքենայի ուղարկում անձնակազմին՝ Մարսից վերադարձնելու համար։

Ավելի վաղ ՆԱՍԱ-ն և Բուենդեան ստեղծել էին XOSS MarsXR կամ «վիրտուալ Մարս» վիրտուալ միջավայր Unreal Engine 5 շարժիչի վրա, որպեսզի տիեզերագնացները կարողանան տարբեր սցենարներ կիրառել Կարմիր մոլորակի վրա՝ օգտագործելով վիրտուալ իրականության տեխնոլոգիաները:

Սիրարփի Աղաբաբյան