Ո՞րն է մեքենայի տաքացվող նստատեղերի վտանգը. թերապևտ
Advertisement 1000 x 90

Ո՞րն է մեքենայի տաքացվող նստատեղերի վտանգը. թերապևտ

Օդի ո՞ր ջերմաստիճանն է օպտիմալ մեքենայի սրահի համար և արժե՞ արդյոք օգտագործել նստատեղերի ջեռուցում: Այս մասին, shantnews-ի փոխանցմամբ՝  aif.ru-ին ասել է թերապևտ Լյուդմիլա Կլոչկոն։

Մեքենայում օդի օպտիմալ ջերմաստիճանը 20-22 աստիճանն է։ Կարևոր է հիշել, որ իրական ջերմաստիճանը կարող է տարբերվել օդորակիչի վրա դրված ցուցանիշից, ուստի ավելի լավ է կենտրոնանալ սեփական զգացողությունների վրա: 25 աստիճանից բարձր ջերմաստիճանի դեպքում վարորդի արձագանքման արագությունը կարող է դանդաղել, ինչը հղի է ճանապարհին արտակարգ իրավիճակով: Հագուստ ընտրելիս պետք է կենտրոնանալ դրսի եղանակի վրա, իսկ մեքենայում կարող եք հանել բաճկոնն ու գլխարկը։

Եթե ​​նստատեղը ուղղակի տաքացվի, որ նստելում համար սառը, վնաս չի բերի։ Այնուամենայնիվ, նստատեղի գերտաքացումը կարող է խորացնել քրոնիկական հիվանդությունները:

Տղամարդկանց մոտ՝ մինչև շագանակագեղձի բորբոքում, ամորձիների գերտաքացում, որը հղի է անպտղությամբ։

Կանանց մոտ հնարավոր է հավելումների բորբոքում, իսկ կոնքի տարածքում նորագոյացությունների առկայության դեպքում գերտաքացումը կարող է հանգեցնել քաղցկեղի։

Առավելագույն ջերմաստիճանում միացված վառարանը կարող է հանգեցնել չոր լորձաթաղանթների, բորբոքային ռինիտի, թոքերի քրոնիկ հիվանդությունների սրացման։ Բացի այդ, կարող է առաջանալ ածխածնի երկօքսիդի թունավորում, գիտակցության կորուստ, գլխապտույտ, տարածքում կողմնորոշման կորուստ: Խորհուրդ չի տրվում նաև բացել պատուհանները, երբ մեքենայում օդը տաք է, դա կարող է հանգեցնել հիպոթերմային և բորբոքման, օրինակ՝ դեմքի նյարդի կամ հոդերի։