Պատմության մեջ, հավանաբար, չկա ավելի ոճային կին, քան Օդրի Հեփբերնը։ Բրյուսելում՝ արիստոկրատ ընտանիքում ծնված դերասանուհին ոճի խորհրդանիշ է դարձել՝ շնորհիվ այնպիսի ֆիլմերի, ինչպիսիք են «Հռոմեական արձակուրդները»՝ Գրեգորի Պեկի հետ, «Սաբրինան» եւ «Զվարճալի դեմքը», ինչպես նաեւ Հոլլի Գոլայթլիի ամենահայտնի դերը՝ «Նախաճաշ Թիֆանիի մոտ» ֆիլմում:
Իր անկրկնելի ոճով, որը բխում էր շքեղ, կանացի եւ թեթեւ ֆրանսիական զգայունությունից, Հեփբերնը դարձավ պատմության ամենահիացական կանանցից մեկը: «Եթե ուշադիր նայեք, Օդրիի աշխարհը մեր աշխարհի արտացոլումն էր»,-Մեգան Ֆրիդլենդերի «Օդրի Հեփբերնը Փարիզում» նոր գրքում ասում է Լուկա Դոտին՝ Հեփբերնի որդին։ «Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը նոր էր ավարտվել, աշխարհը վերակառուցման փուլում էր, եւ թեեւ շատերը կորցրել էին ամեն ինչ, դեռ երազում էին։ Օդրիի անձնական պատմությունը, ֆիլմերը, նորաձեւությունը, Փարիզը հենց այս մասին են՝ այն մասին, որ մենք չպետք է կորցնենք հավատը ապագայի հանդեպ»:
«Օդրի Հեփբերնը Փարիզում» գիրքը կենտրոնանում է Հեփբերնի հարաբերությունների վրա՝ ոչ միայն հասարակության, այլեւ այն քաղաքի հետ, որը նա ամենաշատն էր պաշտում: Լցված 200 լուսանկարներով (շատերը հազվադեպ են եւ նախկինում չհրապարակված), ինչպես նաեւ Օդրիի ընկերների եւ ընտանիքի անձնական պատմութւուններով եւ դերասանուհու հիշարժան մեջբերումներով՝ գիրքը արտացոլում է սիրելի կինոաստղի եւ նրա պաշտելի քաղաքի հմայքը: