Ինչպե՞ս ստեղծել գովազդներ Instagram Story-ների համար
Advertisement 1000 x 90

Ինչպե՞ս ստեղծել գովազդներ Instagram Story-ների համար

Instagram-ը շարունակում է իր առաջատար դիրքերը պահպանել և ընդլայնել սոցիալական ցանցերի շարքում։ Այստեղ յուրաքանչյուր օր ակտիվ օգտատերերի քանակն անցնում է մոտ 500 միլիոնի շեմը։

Բացի այդ, ամեն օր Instagram-ում ներբեռնվում է միջինում 100 միլիոնից ավել լուսանկար, իսկ յուրաքանչյուր գրառում միջինում ունենում է 1261 ներգրավվածություն(engagement):

Իսկ հիմա ամենակարևորը․

Օրական ստեղծվում է 400 միլիոնից ավել story, որոնցից ամենդիտվածների մեկ երրորդ մասի հեղինակը բիզնեսներն են։

Չօգտվել Instagram-ի այս հնարավորությունից, նշանակում է մեկ քայլ ետ մնալ Ձեր մրցակիցներից։

Իսկ ինչպե՞ս գովազդի միջոցով հասանելի դարձնել Ձեր կողմից պատրաստված Story-ն ավելի շատ մարդկանց։ Եկեք պարզենք միասին։

Նախ պետք է ունենալ Instagram հաշիվ, որը կցված է Business Manager-ին կամ Facebook բիզնես էջին, ապա պետք է ընտրել գովազդի ճիշտ տեսակը՝ Ձեր բիզնես նպատակներին համապատասխան։

Instagram Story-ի համար կարող եք օգտագործել Ads Manager-ի գովազդի հետևյալ տեսակները՝

  • Reach, որի նպատակն է Ձեր գովազդը հասանելի դարձնել որքան հնարավոր է շատ մարդկանց
  • Video Views, որի նպատակն է որքան հնարավոր է շատ մարդկանց ցուցադրել տեսանյութը
  • Traffic, որի նպատակն է որքան հնարավոր է շատ մարդկանց ուղղորդել Ձեր կայք
  • Conversions, որի նպատակն է մարդկանց դրդել կատարել որևէ գործողություն, օրինակ՝ գրանցվել էլ․ նամակներին, գնումներ կատարել և այլն
  • Mobile App Installs, որի նպատակն է խրախուսել մարդկանց ներբեռնել Ձեր հավելվածը
  • Lead generation, որն էլ արդեն դրդում է մարդկանց լրացնել և Ձեզ տրամադրել որոշակի տվյալներ։

Ամբողջությամբ՝ romarketing.am